L'escola Joan Rebull de Reus haurà de fer el 25% de les classes en castellà

Un jutge obliga l'aula de 1r B del centre a dur a terme aquesta mesura a partir d'aquest dilluns, arran d'una querella presentada per uns pares del col·legi

Publicat el 27 de maig de 2016 a les 05:01

CEIP Joan Rebull de Reus. Foto: Google Street View


Un jutge obligarà a l’escola Joan Rebull de Reus a fer el 25% de les classes en castellà, a causa d’una querella presentada per uns pares del centre. Aquesta és una mesura cautelar que ja s’ha aplicat a altres centres educatius catalans, tot i que encara no hi ha una sentència ferma. 

En principi, a partir d’aquest dilluns el centre haurà de començar a impartir les classes en castellà. Segons informa la Cadena Ser, aquesta mesura afecta, només, la classe de 1r B.

La regidora d’Ensenyament de l’Ajuntament de Reus, Dolors Sardà, ha dit que no es pot desobeir una ordre així, la directora de l’escola en seria la responsable, i no se li pot demanar que “vulneri una interlocutòria d’un jutge”.