Nova jornada de vaga educativa. Un grup d'uns 200 docents han tallat la B-23 a Sant Joan Despí aquest dimecres poc després de les set del matí. Avui és el primer dia de vagues per territoris, que és per als professionals de l'educació del Baix Llobregat i el Penedès. Els manifestants s'han concentrat davant de TV3 i posteriorment han ocupat la B-23, primer en sentit Barcelona i més tard en l'altre sentit de la marxa. Més tard tenen previst manifestar-se davant dels Serveis Territorials d'Educació al Baix Llobregat i al migdia començarà des d'allà una manifestació.
- Els docents tallen el trànsit a la B-23 -
- Àlex Recolons / ACN
ARA A PORTADA
-
-
Sánchez aïlla el cas Ábalos per resistir a la Moncloa davant la pressió de la dreta: «És el nexe corruptor» Bernat Surroca Albet
-
Junts recepta a Sánchez que faci un Mas i s'obre a votar un nou president del PSOE Bernat Surroca Albet
-
Les agendes de Zapatero documenten contactes amb Cerdán i viatges a Zúric en plena negociació amb Junts Redacció
-
Publicat el
13 de maig de 2026 a
les 08:16
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen un tiroteig en un pis al barri del Born
-
Societat
La Fiscalia atribueix al pare del nadó maltractat un delicte d’homicidi en grau de temptativa
-
Societat
Alerta alimentària per salmonel·la en un fuet venut a Catalunya
-
Societat
Suspesa la circulació de la línia R3 de Rodalies per un incendi proper a la via a Granollers-Canovelles
-
Societat
La guia pràctica de Joan Anton Català per gaudir de l'«eclipsi del segle» a Catalunya
-
Societat
La flama del Canigó aviva les fogueres de tot Catalunya
