Nova jornada de vaga educativa. Un grup d'uns 200 docents han tallat la B-23 a Sant Joan Despí aquest dimecres poc després de les set del matí. Avui és el primer dia de vagues per territoris, que és per als professionals de l'educació del Baix Llobregat i el Penedès. Els manifestants s'han concentrat davant de TV3 i posteriorment han ocupat la B-23, primer en sentit Barcelona i més tard en l'altre sentit de la marxa. Més tard tenen previst manifestar-se davant dels Serveis Territorials d'Educació al Baix Llobregat i al migdia començarà des d'allà una manifestació.
- Els docents tallen el trànsit a la B-23 -
- Àlex Recolons / ACN
ARA A PORTADA
-
«Abandoneu la narrativa de la polarització»: qui és aquest Papa que ens ve a veure Pep Martí i Vallverdú
-
-
Totes les afectacions per la visita del Papa a Barcelona: carrers tallats i alteracions al transport públic Natàlia Pinyol
-
De la mà de l’Opus i polèmic amb Benet XVI: així és l’home clau del viatge del Papa Pep Martí i Vallverdú
-
Publicat el
13 de maig de 2026 a
les 08:16
Et pot interessar
-
Societat
Descobreix si la policia t'ha investigat en algun moment: així ho pots comprovar pas a pas
-
Societat
Nou tiroteig mortal a tocar del passeig de la Zona Franca
-
Societat
Benvolgut Lleó XIV: a Catalunya en català
-
Societat
«A la jerarquia catòlica li ha mancat sensibilitat per la llengua»
-
Societat
Manifestació dels docents a l'hora que el Papa aterrarà a Barcelona
-
Societat
Barcelona recorda el lloc on un tramvia va atropellar Gaudí ara fa cent anys
