Oriol Mitjà, crític amb Argimon: «Ha quedat com un personatge fosc»

L'epidemiòleg creu que l'actual responsable de Salut "no s'ha atrevit a fer un pas endavant i brillar"

Publicat el 11 de gener de 2022 a les 14:13
Oriol Mitjà ha rebut la visita de Joel Díaz a l'APM i les seves paraules, com sol passar, no han deixat indiferent a ningú. En una conversa des del Pont del Petroli de Badalona, Mitjà s'ha mostrat molt crític amb el paper de Josep Maria Argimon com a conseller de Salut: "Ha quedat com un personatge fosc",  ha afirmat.

Per Mitjà, l'actual cap de Salut està "molt millor preparat" que l'exconsellera del Departament, Alba Vergés, encara que creu que "també comet errades bàsiques". "Pensava que faria un pas endavant i podria brillar, però no s'ha atrevit", opina Mitjà, a la vegada que ho justifica perquè Argimon s'ha mantingut en el "conservadorisme".

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=h-DfXPRfTSM[/youtube]
Encara en el seu missatge cap a les administracions, Mitjà ha demanat "valentia" i s'ha mostrat crític amb els canvis en les quarantenes, ja que no són "coherents" a nivell científic i no protegeixen als "més pobres". "Perden credibilitat i suport social", explica el metge.

L'epidemiòleg també ha comentat altres temes com l'obligatorietat de la mascareta en exteriors, la qual ha definit com una mesura "innecessària, estúpida i fanfarrona"; i ha llançat un missatge cap als antivacunes: "La vacuna funciona, l'evidència científica hi és, doncs posa-te-la". Un altre tema, afirma, és com funciona el negoci de les farmacèutiques.

[plantillacoronavirus]