Aquesta, però, no és la primera vegada que la polèmica envolta la web per impedir escriure missatges en català. El 2013, la vigatana Mireia Genís va escriure un missatge per definir les característiques d'un hotel rural ubicat al Pallars. La resposta de la web va ser informar-la que el comentari no es publicarà perquè està en català i no el podia "processar".Als srs de @TripAdvisor no els ha agradat la meva opinió en #català.. Miraré d'aprendre el vietnamita pel pròxim cop pic.twitter.com/8qeVBK5HW9
— Anna Ayala (@ayaladiu) 9 d’agost de 2016
Durant un temps, la web va canviar de criteri i algun s'hi va poder publicar. A més, una responsable de comunicació de l'empresa, batejada Vero, glossa aquesta prohibició deixant clar que "no s'admeten opinions ni comentaris en català" als usuaris que rondinen per la prohibició.
"En TripAdvisor trabajamos para ofrecer nuestro contenido a los viajeros de todo el mundo y actualmente, con su traducción a 26 lenguas, está presente en 43 países. Aunque actualmente no se admiten opiniones ni comentarios en catalán, estamos constantemente viendo como mejorar la página y el servicio a los viajeros. con el fin de mantenernos como una página de referencia nos aseguramos de que cada lengua en la que tenemos trabajamos está completamente integrada en nuestro equipo de moderación y fraude, así como en todo el proceso. Por esta razón no podemos recibir comentarios en todas las lenguas, pero como la mayor comunidad de viajeros seguiremos trabajando para ampliar las lenguas presentes en nuestra página.
Muchas gracias y para cualquier duda o sugerencia, no dudes en volver a ponerte en contacto con nosotros.
Un saludo,
Verónica
El equipo de la comunidad de TripAdvisor"
Un missatge antic en català de Tripadvisor
