Els equips de recerca han trobat aquest dilluns al matí, a més de 100 metres de profunditat, restes de l'avioneta desapareguda dimarts passat davant el delta de l'Ebre quan feia el trajecte entre Eivissa i Reus.
En concret, la troballa l'ha fet un dels dos vaixells de l'Armada espanyola que s'han desplaçat aquest dilluns a la zona. L'avioneta Piper Seneca, amb matrícula EC-HCA, tenia previst aterrar dimarts passat al vespre a l'aeroport de la capital del Baix Camp però el contacte es va perdre cap a tres quarts de set de la tarda, mitja hora abans de l'arribada prevista. La desaparició es va produir a unes 40 milles nàutiques -uns 75 quilòmetres- al sud de l'aeroport, al mar Mediterrani. El cas està sota investigació judicial.
L'avioneta la comandaven i tripulaven dos pilots experimentats. Un d'ells és Marc Francesch, de 42 anys, vicepresident de l'Associació de Càmpings de Tarragona i president de Junts per Catalunya a Torredembarra. L'altre és un home de 35 anys, agent dels Mossos d'Esquadra de la comissaria de Cambrils.
Divendres al migdia el mal temps i les condicions del mar van obligar a suspendre els treballs de recerca, que anaven a càrrec d'un avió C-235 del Servei Aeri de Rescat de l'exèrcit de l'aire espanyol. Efectius de Salvament Marítim també havien col·laborat en la cerca de l'aeronau desapareguda.
Troben les restes de l'avioneta accidentada la setmana passada davant del Delta de l'Ebre
Dos vaixells de l'Armada participen en la recerca de l'aeronau de l'Aeroclub de Reus on viatjaven dues persones
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de novembre de 2020 a les 18:31
Et pot interessar
-
Societat Pas endavant d'una cadena de gimnasos amb el català
-
Societat El nou Pavelló L'Illa obre amb dues pistes poliesportives i el doble de capacitat després de les obres de remodelació
-
Societat Quim Masferrer troba un brasiler enamorat de Catalunya: «Parlo català per TV3»
-
Societat Accident a Barcelona: un tramvia xoca contra una moto a Glòries
-
Societat Afectacions a l'R4 a causa de les obres entre Sant Vicenç de Calders i Martorell Central
-
Societat La tècnica del marcador de portes: els Mossos detenen un home que volia robar en pisos de Barcelona