Un home de 87 anys intenta fer esclatar tres bombones de butà

El detingut ingressarà al pavelló psiquiàtric d'un centre penitenciari

Publicat el 04 de novembre de 2011 a les 07:02
El jutjat d'instrucció 20 de Barcelona en funcions de guàrdia ha ordenat presó provisional comunicada i fiança amb ingrés en pavelló psiquiàtric per un delicte d'incendi per un home de 87 anys que va intentar fer esclatar tres bombones de butà a l'immoble on viu.

Els fets van passar la matinada de dilluns a dimarts al carrer Mare de Déu del Port del districte Sants-Montjuïc. L'home va calar foc però finalment el butà no va explotar. Segons la Guàrdia Urbana, el senyor mantenia una relació turbulenta amb els veïns per problemes de convivència a la comunitat.

Segons els veïns, el malestar va començar quan el detingut els va acusar d'haver provocat danys a la seva bústia i en una persiana del seu pis.