Veïns de Lleida denuncien una plaga de rates a la ciutat

La Paeria assegura que controla els focus i demana col·laboració ciutadana per evitar la proliferació dels rosegadors

Publicat el 18 d’octubre de 2021 a les 07:34
Veïns de Lleida s’han queixat en les darreres setmanes d’una plaga de rates en diversos indrets de la ciutat, en especial al costat del riu Segre, al barri de Cappont, i a la Rectoria. Els estudiants asseguren que veuen rosegadors força grans a la sortida de la biblioteca, un fet que alguns ciutadans han traslladat a les xarxes socials. 

La Federació d’Associacions de Veïns de Lleida creu que l’Ajuntament ha de plantejar un pla de xoc per acabar amb la proliferació de les rates que vagi més enllà de les actuacions que actualment ja fa la Paeria per controlar-ne l’expansiño. 

[h3]La Paeria assegura que controla la situació i demana col·laboració[/h3]
En aquest sentit, des del govern de la Paeria s’apunta que s’està fent un control d’aquests casos i obre la porta a augmentar la desratització si els propietaris dels solars descuidats avisen de la presència d’aquests animals.

L’executiu lleidatà demana també una col·laboració ciutadans per evitar deixar menjar a la via pública o als contenidors per tal que les rates no s’agrupin