El Barri Antic de Manresa inicia aquest divendres a la nit la programació de les seves festes amb una caminada nocturna que sortirà de la plaça Major a 2/4 de 10 i que anirà fins a la Torre Santa Caterina.
Els actes continuaran dissabte a les 11 del matí amb jocs a la plana de l'Om. A les 7 del vespre, la Batukada Shangó farà una cercavila pel barri sortint des de la plaça Valldaura i finalitzant a la plaça Sant Domènec.
Les festes es tancaran diumenge a la 1 del migdia sota els porxos de l'Ajuntament, amb el concert vermut a càrrec d'alumnes del Conservatori Municipal de Música.
El Barri Antic de Manresa estrena les seves festes aquest divendres
Amb una caminada nocturna que sortirà des de la plaça Major
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de juny de 2023 a les 10:13
Actualitzat el 16 de juny de 2023 a les 10:16
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Valentí Martínez, Sílvia Sanfeliu i Montse Roldán ja tenen els seus Premis Oleguer Bisbal
-
Cultura i Mitjans Els Armats de Manresa participaran a la Trobada d'Armats de Catalunya
-
Cultura i Mitjans Una manresana a «La jugada de Maquiavel», el nou reality de TV3 que s'estrenarà el 12 de maig
-
Cultura i Mitjans El CNL Montserrat arriba a les 378 parelles lingüístiques durant el 2024