El Consell Comarcal ha fet pública l’aprovació de la convocatòria i les bases del concurs per a la provisió d’un lloc de treball de tècnic mig per l’Arxiu Comarcal i de dos llocs de treball de tècnic superior de Serveis Tècnics del Consell Comarcal del Solsonès així com la constitució d’una borsa de treball.
L'objecte de la present convocatòria és la selecció de personal, pel procediment de concurs, per cobrir un lloc de treball de tècnic mig per l’Arxiu Comarcal del Solsonès,
funcionari interí, grup de titulació A2, per executar el programa de treball temporal: “Cens d’Arxius a la Comarca del Solsonès”.
També tenen per objecte la constitució d'una borsa de treball per efectuar contractacions amb caràcter temporal per cobrir vacants o realitzar substitucions temporal del personal en aquesta categoria del Consell Comarcal del Solsonès, per necessitats sobrevingudes, excés o acumulació de tasques o execució de programes de caràcter temporal.
La vigència de la borsa de treball serà de 3 anys, a excepció que s'exhaureixi la llista d'aspirants seleccionats en un termini inferior.
Característiques del lloc de treball
- Categoria: tècnic mig
- Grup de titulació: A2
- Complement de destí: Nivell 22
- Complement específic: 1.893,06€ bruts anuals
- Adscripció: Arxiu Comarcal del Solsonès
- Règim de treball: funcionari interí
- Jornada: parcial, 53,33% de jornada (20 hores setmanals)
- Durada: per executar el programa de treball temporal: “Cens d’Arxius a la Comarca del Solsonès”: tres anys com a màxim i sempre i quan es disposi de la subvenció pertinent pel lloc de treball assenyalat.
Les funcions genèriques del lloc de treball a proveir són les següents
- coneixement dels fons documentals de la comarca. Tasca de recerca;
- posar-se en contacte amb els titulars dels fons;
- fer una valoració dels fons documentals;
- realització d’un inventari sumari de la documentació;
- estudiar la possibilitat d’ingrés de la documentació a l’Arxiu Comarcal del Solsonès (ACS) / assessorar als titulars del fons documental. En cas d’ingressar la documentació al’ACS caldria fer un inventari complet de la documentació;
- en alguns casos digitalitzar el fons documental o algunes sèries del mateix;
- totes aquelles de característiques similars que li siguin atribuïdes.
- altres tasques pròpies de l’Arxiu Comarcal del Solsonès.
Pel que fa a la convocatòria per la selecció de personal, pel procediment de concurs, per cobrir dos llocs de treball de tècnic superior de Serveis Tècnics (arquitecte/a), funcionaris interins, grup de titulació A1:
- Un arquitecte/a per substitució transitòria del titular.
- Un arquitecte/a per executar el programa de treball temporal: “Assessorament i gestió de serveis en matèria d’habitatge pels anys 2024-2027”.
També tenen per objecte la constitució d'una borsa de treball per efectuar contractacions amb caràcter temporal per cobrir vacants o realitzar substitucions temporal del personal en aquesta categoria del Consell Comarcal del Solsonès, per necessitats sobrevingudes, excés o acumulació de tasques o execució de programes de caràcter temporal.
La vigència de la borsa de treball serà de 3 anys, a excepció que s'exhaureixi la llista d'aspirants seleccionats en un termini inferior.
Característiques del lloc de treball
- Categoria: tècnic superior
- Grup de titulació: A1
- Complement de destí: Nivell 24
- Complement específic: 6.925,10€ bruts anuals
- Adscripció: Serveis Tècnics del Consell Comarcal del Solsonès
- Règim de treball: funcionari interí
- Jornada: sencera (37,5 hores setmanals)
Durada:
- Arquitecte/a per substitució transitòria del titular: fins a la reincorporació de la persona substituïda i/o fins al dia 24 de juny de 2026.
- Arquitecte/a per executar el programa de treball temporal: “Assessorament i gestió de serveis en matèria d’habitatge pels anys 2024-2027”: tres anys com a màxim i sempre i quan es disposi de la subvenció pertinent pel lloc de treball assenyalat.
Les funcions genèriques del lloc de treball a proveir són les següents
- aplicar les actuacions requerides en matèria de planificació i gestió urbanística,intervenint directament com a tècnic responsable d'aquest àmbit;
- elaborar la planificació urbanística ordenant el territori, segons els criteris establerts o que s'estableixin, i elaborant aquells projectes d'urbanització i/o remodelació de l'espai urbà, que s'hagin acordat pels estaments superiors;
- elaborar, impulsar i controlar els plans d'inspecció i de disciplina urbanística pel que fa als objectius a curt i a mig termini;
- coordinar les rescissions cadastrals del municipis que es determinin;
- realitzar les modificacions necessàries de les actuacions en l'àmbit urbanístic que es donin als municipis, tant per promoció pública o privada, per possibilitat d'avaluació dels impactes i resultats;
- elaborar els informes tècnics necessaris per a la concessió de llicències d'obres, llicències d'activitats, concessió de llicències d'obertura d'indústries i d'altres que ho requereixin, realitzant les inspeccions i comprovacions necessàries i signant les concessions corresponents;
- dissenyar i desenvolupar aquells projectes urbanístics, d'obres o d'altre ordre que se li hagin assignat, sota el criteri i pautes establerts per la seva execució;
- organitzar l'execució de les tasques tècniques assignades per tal d'assegurar l'acompliment dels terminis establerts o en el seu defecte pels terminis màxims establerts per la normativa legal aplicable;
- assessorar els òrgans de govern municipals i les comissions informatives pertinents, sobre temes relacionats amb activitats urbanístiques; assessorar i redactar, si s'escau, plecs de condicions per contractes, així com altres tràmits oportuns en les tasques de contractació i justificació de subvencions;
- atendre entrevistes concertades pel ciutadans, per resoldre consultes dels ciutadans que per nivell tècnic o conflictivitat ho requereixin;
- elaborar informes tècnics i memòries sobre el funcionament i les activitats realitzades en l'àmbit competent i sobre la proposta de pressupost anual;
- funcions d’informació i atenció ciutadana i de gestió d’activitats i serveis propis de l’Oficina Local d’Habitatge del Solsonès d’acord amb el programa de treball temporal “Assessorament i gestió de serveis en matèria d’habitatge pel anys 2024-2027”.
- altres funcions que li siguin atribuïdes per part del president i/o conseller del Consell Comarcal, de la regidoria i/o l'alcaldia dels ajuntaments de la comarca on doni suport o que normatives vigents determini.
- totes aquelles de característiques similars que li siguin atribuïdes.
- Altres tasques pròpies dels serveis tècnics del Consell Comarcal del Solsonès.
Totes aquestes tasques s'hauran de desenvolupar en i pel Consell Comarcal del Solsonès o en i per qualsevol municipi de la comarca del Solsonès que, via conveni, es determini.