

Les rutes en BTT cal que estiguin correctament senyalitzades. Amb aquest objectiu un tècnic del Consell Comarcal del Solsonès, que presta tasques de suport al Patronat de Turisme del Solsonès, contractat mitjançant el programa de Garantia Juvenil, ha realitzat treballs de senyalització en les 6 rutes de BTT que hi ha definides amb sortida a Solsona.
Les 6 rutes, que recorren en total més de 110 quilòmetres, comprenen diversos itineraris amb sortida a Solsona i transcorren per diversos municipis (Solsona, Olius, Lladurs, Clariana de Cardener, Riner i Navès). Aquestes rutes van ser definides conjuntament amb el Club BTT del Solsonès.
El president per delegació del Consell Comarcal i el president del Patronat de Turisme del Solsonès han volgut destacar aquesta actuació “que contribueix a millorar una activitat que permet gaudir dels espais naturals de la comarca i consolidar el turisme familiar”.
Qui vulgui descobrir les rutes, les podrà trobar a la web turismesolsones.com.