S’amplia el termini de presentació de logotips del Portal Jove de Solsona i el Solsonès fins el proper 11 de novembre

Publicat el 11 d’octubre de 2013 a les 11:07
L’objectiu del concurs és trobar un logotip que representi la identitat i la imatge corporativa del Portal Jove de Solsona i el Solsonès. És obert a tots els joves de 16 a 30 anys de la comarca. 
 
El termini de presentació de les propostes és el dilluns 11 de novembre de 2013. Podeu consultar les bases del concurs al facebook del Portal: 
 
La proposta seleccionada serà premiada amb un disc dur extern de 500Mb o un obsequi informàtic equivalent. 
 
Animeu-vos a participar-hi!
 
El Portal Jove és una iniciativa promoguda per la Fundació CEDRICAT amb el cofinançament del programa europeu Joventut en Acció. Compta amb el suport de la regidoria d’Acció Social de l’Ajuntament de Solsona, el Consell Comarcal del Solsonès, Joventut Solsonina, el Consorci per al Desenvolupament de la Catalunya Central i Coordinació Rural de Catalunya.