El Parlament aprova el carril bici de Breda proposat per ERC

També s'han establert les reserves necessàries per arreglar i millorar la seguretat de la carretera GI-552, quan sigui possible

Publicat el 18 de juliol de 2012 a les 15:40
La proposta de la Secció Local d’ERC de Breda per ampliar i millorar la carretera que va de Breda a Viabrea finalment ha sigut aprovada al Parlament de Catalunya. La proposta de resolució que va presentar el grup d'ERC permetrà fer les reserves viàries necessàries per a la futura ampliació i millora d’aquesta carretera. La moció es justificava per la perillositat que suposa aquesta carretera estreta, que alguns veïns fan a peu o en bicicleta per anar fins a l'estació.

Mentre no es realitzi l’ampliació es redactarà el projecte d’un carril exclusiu per a vianants i bicicletes paral·lel a l’actual traçat de la carretera Gi-552 de Breda a Riells i Viabrea i que ja podran utilitzar una vegada executat, els veïns afectats. Una vegada sigui operatiu s'haurà resolt la perillositat que suposa pels veïns de Breda accedir en bicicleta o a peu fins a l'estació i podran fer aquest recorregut  sense por a patir accidents amb altres vehicles.

Des d'ERC a l'Ajuntament de Breda, es considera una fita històrica "perquè és un tema molt important per al nostre poble", conclou Andreu Pujol, republicà al consistori bredenc.