L'Ateneu Cooperatiu del Vallès Oriental ha posat en marxa recentment, a través de diversos acords amb l'Administració pública local i amb entitats del territori, uns nous punts fixos d'assessorament sobre cooperativisme i Economia Social i Solidària. Fins al moment aquests acords s'han fet amb el CSETC (Centre de Suport Empresarial i Tecnològic de Cardedeu) de l'Ajuntament de Cardedeu, el Servei d'Empresa i Emprenedoria de l'Ajuntament de Granollers (ubicat a Can Muntanyola), l'Ajuntament de Parets del Vallès (en concret, amb l'SLOP, Servei Local d'Ocupació de Parets del Vallès) l'entitat cultural La Clau que obri tots els panys, de Sant Celoni.
Els PuntsCoop són serveis públics i locals d¡assessorament i acompanyament per a persones emprenedores que tinguin intenció d’iniciar un projecte empresarial col·lectiu, empreses que vulguin millorar la seva viabilitat o associacions que pretenguin fer la transformació a empresa, sempre en el marc de l’Economia Social i Solidària (ESS).
Tot plegat va dirigit a persones emprenedores que vulguin iniciar un projecte empresarial col·lectiu; a iniciatives d’ESS (cooperatives, fundacions, associacions, societats laborals, etc.) que pretenguin enfortir-se, consolidar-se o enxarxar-se; a entitats sense ànim de lucre; a entitats socials amb activitat econòmica; i a petites i mitjanes empreses interessades en l’ESS.
S'ofereixen diverses línies d’assessorament sobre els recursos disponibles en l'ESS, a més d'orientació en gestió empresarial i en els tràmits de constitució d'una empresa de l'ESS, acompanyament a mida per a l'elecció de la forma jurídica que tingui més encaix i suport a la constitució d'una empresa de l'ESS, i acompanyament a mida per a la transformació d'una Societat Civil Privada (SCP) o una associació en una empresa de l'ESS.
Tots quatre serveis d'assessorament s’oferiran fins a finals d'octubre, però estaran tancats el mes d'agost. El Centre Cultural La Clau serà a partir del mes de juliol l'espai d'assessorament fix al municipi els dimarts a la tarda cada 15 dies –3, 17 i 31 de juliol; 18 de setembre; i 2, 16 i 30 d'octubre–. Per assistir-hi s'ha de contactar amb La Clau mitjançant el correu info@laclaubaixmontseny.org.
La Clau de Sant Celoni serà de juliol a octubre un PuntCoop
El Centre Cultural La Clau serà a partir del mes de juliol l'espai d'assessorament fix al municipi els dimarts a la tarda cada 15 dies
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de juny de 2018 a les 06:57
Actualitzat el 21 de juny de 2018 a les 07:00
Et pot interessar
-
Política Aquest és el municipi més independentista del Baix Montseny
-
Política La Diputació aprova una moció de Raül Garcia de Junts Sant Celoni pel traspàs de Rodalies
-
Política Dos representants del Baix Montseny a la Federació Regional d’ERC a Girona
-
Política Llinars aprova el nou Reglament Orgànic Municipal
-
Política El govern municipal de Vallgorguina publica un comunicat de «condemna» i «aclariment» del darrer ple
-
Política Junts per Sant Celoni aplega més de 200 persones en una calçotada