La passera sobre la C-35 i l'escola del barri del Pont Trencat canvien de fisonomia

En un dels pilars de la passera que travessa la C-35, una de les grans reivindicacions dels darrers anys, s'hi ha plasmat els cognoms de tots els presidents de l'Associació de Veïns

Publicat el 20 de novembre de 2017 a les 14:58
Durant tot aquest cap de setmana al barri del Pont Trencat, Moixerigues i Pont Romà de Santa Maria de Palautordera s'ha portat a terme un procés d'intervenció artística amb els veïns per pintar diversos espais. L'actuació s'ha fet amb la col·laboració de Rebobinart, plataforma d'art urbà especialitzada en el desenvolupament de projectes socials a través d'aquesta disciplina artística, que ha coordinat el procés participatiu amb el veïnat per poder pintar tant la passera sobre la C35 com l'escola Pont Trencat.

Marisol Garcia, regidora de Barris de l'Ajuntament de Santa Maria de Palautordera ha  explicat que aquesta activitat representa molt per als veïns d'aquest nucli urbà palauenc que ha crescut a base de l'esforç col·lectiu dels que des de fa anys hi viuen. Per això, en un dels pilars de la passera que travessa la C-35, una de les grans reivindicacions dels darrers anys, s'hi ha plasmat els cognoms dels veins del barri més freqüents. La regidora també ha destacat que d'alguna manera s'ha volgut tapar el ciment "amb colors sense estridències i donar una mica d'alegria a aquestes infraestructures del barri".

Tanmateix, el nou presdident de l'Associació de Veïns, Emilio Peña, ha destacat la nova harmonia que dona al barri el fet de pintar aquests espais "esperem que la gent ara ho tenia l'objectiu d'empoderar la comunitat del barri en tant qui ha estat que ha decidit la intervenció dels més de 500 metres quadrats d'espai que s'han pintat artísticament.
 

Els cognoms els veins del barri més freqüents en un dels pilars de la passera sobre la C-35 Foto: NBM


 

Un dels espais de l'Escola Pont Trencat Foto: NBM


 

Vista de la passera amb la combinació de colors Foto: Jordi Purtí