El jove actor berguedà Ivan Otaola,
que el cap de setmana passat va portar a Berga l'obra de creació pròpia 'La gent que em veu', s'estrena aquest divendres a la sèrie televisiva 'La Riera', de TV3. La seva participació en aquesta telenovel·la, una de les més vistes de la cadena catalana, s'allargarà prop d'un mes i mig, fent el paper d'un entrenador de
kick boxing. En aquest punt, la seva presència a la sèrie serà clau, interactuant amb alguns dels personatges principals i trencant esquemes establerts.
L'actor berguedà Ivan Otaola Foto: Cedida
“Estic molt content, he tingut la sort que vaig acabar la carrera el maig i ara sortiré uns dies a la tele”, ha explicat Otaola a
NacióBerguedà. No obstant això, ha reconegut que serà “per poc temps” i que, quan s'acabi, haurà de continuar buscant i realitzant les feines que, segons diu, tingui l'oportunitat d'anar agafant.
Sobre la realitat d'una sèrie televisiva diària, ha explicat que el volum de feina és “a tope”, amb l'obligació d'anar gravant cada dia i fer-ho bé. “No t'encantis, però tampoc t'equivoquis gaire, perquè van amb el temps bastant just i apretat”, ha indicat. Per altra banda, però, ha assegurat que a nivell organitzatiu és “bastant flipant”, amb una gran feina de coordinació entre els tècnics, la producció i els actors, el que fa que, els primers dies sigui tot molt espectacular: “El primer dia et sents despullat, et sembla que no hagis fet res; estàs allà indefens i tan pressionat que penses: 'De què m'han servit tots els anys de teatre?'" A poc a poc, però, assegura Otaola, cadascú va trobant “el seu lloc” i, segons ha dit, és una gran experiència que aprofitarà al màxim.