La comissió organitzadora del Centenari de la Coronació de la Mare de Déu de Queralt posa a la venda 2.000 tiquets d'esmorzar pel dia de la pujada dels Gegants de Patum al Santuari, el proper diumenge 22 de maig, coincidint amb els Quatre Fuets. Un acte organitzat per la comparsa i aquesta comissió, amb l'objectiu de vincular els 125è i 150è aniversaris dels Gegants amb el Centenari de la Coronació, dos esdeveniments que atorguen a aquest 2016 una rellevància especial.
L'esmorzar es pot reservar de manera anticipada per quatre euros a la Dolceria Pujol, Serra Martí, la Cansaladeria Casafont i el Restaurant Travé. A més, els beneficis aniran destinats a pagar el cost de la Patum extraordinària que hi haurà al setembre. En aquest acte també hi participen la Penya Boletaire de Berga i diverses empreses com Estrella Damm, Rial, comerciant Joan Esparbé i Containers del Berguedà. segons han informat.
Queralt 2016 preveu servir 2.000 esmorzars durant la pujada dels Gegants
Es poden comprar tiquets de manera anticipada a la Dolceria Pujol, Serra Martí, la Cansaladeria Casafont i el Restaurant Travé
ARA A PORTADA
-
-
Els grups ecologistes participaran en la campanya informativa de la consulta per la central reversible Redacció
-
-
Una batuda de senglar en temps de pesta: «Hem passat d'assassins a herois» Arnau Urgell i Vidal | Hugo Fernández Alcaraz
-
Cinc clubs esportius de Berga tornen a sumar esforços per la celebració de la Quina Berguedana Redacció
Publicat el 17 de maig de 2016 a les 11:02
Actualitzat el 17 de maig de 2016 a les 11:08
Et pot interessar
-
Cultura
Els Pastorets de l'Ametlla de Merola tornen amb un planter infantil de rècord
-
Cultura
Berga inaugura amb un concorregut acte l'exposició dedicada a Slim Safont
-
Cultura
Ex-presos polítics de Síria es reuneixen al Konvent per reviure la música que els va ajudar a resistir
-
Cultura
El Petit Príncep al planeta de la caspa
-
Cultura
El dia que a París es va parlar de la Patum de Berga
-
Cultura
La plaça de Sant Pere protagonitza el format pels 20 anys de la Patum com a Patrimoni de la Humanitat
