[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ah-D4OIMiu0[/youtube]
Més de 500 persones han omplert la plaça de Sant Pere de Berga aquest diumenge a les 6.00 del matí per esperar el pelegrinatge dels Gegants de la Patum, que per primera vegada a la història enfilen junts cap a Queralt en motiu dels seus aniversaris. Un inici de jornada emocionant, quan començava a clarejar, que ha arrancat els aplaudiments de desenes de berguedans.
VÍDEO Sortida dels Gegants de la plaça de Sant Pere cap a Queralt
La plaça de la Patum s'ha omplert de berguedans a les 6.00 del matí
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de maig de 2016 a
les 07:49
Actualitzat el
22 de maig de 2016 a les
08:18
Et pot interessar
-
Cultura
Les millors imatges de la Patum de Berga 2026
-
Cultura
Berga crema en la primera Patum Completa: comparses amb impermeable i catarsi a la plaça de Sant Pere
-
Cultura
La Patum vibra amb Els Segadors i clama «independència»
-
Cultura
Guia pràctica de la Patum de Berga 2026: tot el que has de saber
-
Cultura
Les trenes de Patum: un símbol de la festa entre el jovent
-
Cultura
La Patum es blinda per evitar aglomeracions i aturades durant els salts
