En aquest concert, els Giovinettos han repassat algunes de les cançons que els van fer conèixer arreu de Catalunya a través del programa de televisió, tot i que també n'han cantat de pròpies, destacant Paraules d'Amor, de Joan Manuel Serrat o Amor Particular, de Lluís Llach, que ja cantaven anteriorment com a grup i que, durant aquests mesos, han acabat de perfeccionar.
“Ha anat súper bé, estem molt contents de com ha anat perquè veiem que la feina realment ha donat resultat”, ha explicat Anna Ferrer a NacióBerguedà. Per a ella, cantar a Gironella, el seu poble natal, ha estat tot un privilegi, i més enllà de ser el primer concert al Berguedà, en el seu cas ha estat doblement especial: “Estrenar-me d'aquesta manera al meu poble és encara millor”.
Un espectacle amb totes les lletres, en què els berguedans, per la seva part, també han reaccionat. El Pavelló de Gironella s'ha omplert en un concert d'allò més generacional, amb centenars de missatges de suport al jove cor, i moments especials, com quan han cantat temes com Pàtria o Jo mai mai. Segons Ferrer, l'objectiu del Cor Giovinetto és “continuar cantant amb el cor” i, en aquest sentit, això és el que han intentat fer en el seu primer concert al Berguedà. El proper, ha recordat, serà al Teatre Municipal de Berga, on ja s'han esgotat gairebé totes les entrades. En aquest, el cor berguedà seguirà una línia força similar, amb cançons noves i del programa però, sobretot, entusiasme, sentiment i emoció.
Espectacular i gran actuació del @CorGiovinetto al pavelló de #gironella pic.twitter.com/Z3QfUp4AsS
— Manel Iglesias V53 (@Manel_Iglesias) 21 febrer, 2016