Aquest divendres, 30 de desembre, el Museu de la Colònia Vidal recupera la representació Nadal a Colònia, l'espectacle que, integrant ficció i realitat, vol mostrar la celebració de les festes nadalenques en una colònia industrial. La visita teatralitzada transcorre per diferents espais de la zona residencial de la colònia, a través dels quals s'escenifiquen diferents escenes nadalenques: el moment de fer cagar el Tió, la missa del Gall i una representació dels Pastorets, entre d'altres.
Un grup de 13 actors i actrius de totes les edats seran els encarregats de donar forma a la proposta, que enguany és la segona ocasió que es posa en escena -la primera vegada que es va programar va haver de ser anul·lada a causa de la pandèmia del coronavirus-. Per aquest 2022, la representació s'ha unificat en una sola jornada, la del dia 30, malgrat que l'any passat es va dur a terme en dos dies diferents. Segons l'organització, aquesta decisió respon a la voluntat de simplificar el muntatge.
Sigui com sigui, el Museu de la Colònia Vidal està obert a, si la rebuda és bona per part dels assistents, tornar a ampliar les interpretacions de cara les pròximes edicions. En aquest sentit, s'han programat dos passis diferents, un a les 18.00 hores i l'altre a les 19.30 hores, els quals tenen aforament per a entre 30 i 40 persones. I, de fet, des de l'organització esperen poder omplir ambdós passis.
Per poder assistir a Nadal a Colònia cal reservar plaça trucant al 938290458. L'entrada té un cost de 15 euros pels adults, de vuit pels nens i nenes entre 4 i 12 anys, i és gratuïta pels menors de 4.
El Museu de la Colònia Vidal recupera "Nadal a Colònia"
La representació es durà a terme el dia 30, en dos passis diferents
ARA A PORTADA
-
-
L'Ajuntament de Gironella sol·licitarà personar-se com a acusació popular en el cas d'agressió sexual a una menor Redacció
-
Puig-reig apuja la taxa de residus un 12%, tot i que mantindrà el rebut més baix del Berguedà Redacció
-
Som el que mengem (debat entre el cuc d'una castanya i el cuc d'un rovelló) Xavier Gonzàlez-Costa | Bet Calderer
-
- Lídia López
- Responsable de NacióBerguedà
Publicat el 28 de desembre de 2022 a les 11:00
Actualitzat el 20 de novembre de 2023 a les 17:12
Et pot interessar
-
Cultura
Roser Comas descobreix el passat inèdit de Bagà en una nova publicació historiogràfica sobre la vila
-
Cultura
El Departament de Cultura destina 140.000 euros a la restauració urgent de l'església de Cal Pons
-
Cultura
«Clavells, digueu», d'Eva Ortega: sembrar bellesa enmig del desconcert personal
-
Cultura
Els Nans de Puig-reig estrenen el nou ball musicat per Josep Maria Conangla
-
Cultura
La Patum s'exposa al Mondiacult 2025
-
Cultura
L'ego, de Freud a Hansi Flick
