L’historiador i arxiver Josep Maria Grau i Pujol ha donat a l’Arxiu Comarcal del Berguedà un plec de documentació del segle XIX que havia comprat als Encants de les Glòries de Barcelona. Aquests documents provenen de la família Artigas, de la Pobla de Lillet, un descendent dels quals va tenir en arrendament la cantina del Castell de Sant Ferran de Figueres.
Des de l’Arxiu Comarcal del Berguedà reconeixen aquesta donació que, “com tantes d’altres accions desinteressades, ajuden a què els nostres arxius conservin i salvin documentació de diversa índole que pot tenir interès per a futurs estudis”.
L’historiador Josep M. Grau dona a l’arxiu comarcal documents del segle XIX de la família Artigas
Des de l’Arxiu Comarcal del Berguedà consideren que aquest tipus de donacions "ajuden a què els nostres arxius conservin i salvin documentació que pot tenir interès per a futurs estudis”

ARA A PORTADA
Publicat el 31 de març de 2021 a les 17:06
Et pot interessar
-
Cultura La Mama de Roma
-
Cultura Berga dona la benvinguda a les noves peces de la Patum Infantil
-
Cultura Artesania i tecnologia s'uneixen per fer realitat els renovats caps dels Nans Nous de la Patum Infantil
-
Cultura Berga se suma al 15è Festival de Joves Músics Europeus
-
Cultura El projecte Superfilharmònics celebra 10 anys facilitant l'aprenentatge musical al Berguedà
-
Cultura Berga rendeix homenatge a Climent Forner