
El pilot d'Avià Marc Coma consolida el seu avantatge després de tornar a quedar primer aquest dijous a la cinquena etapa i més llarga del Rally dos Sertões del Brasil. Amb aquesta victòria, el pilot de KTM amplia el seu avantatge al capdavant de la classificació general i s'allunya del segon classificat, Paulo Gonçalves, per set minuts.
L'etapa d'aquest dijous ha estat una de les més dures de la penúltima cita del Campionat del Món, tant pel que fa a quilometratge -amb 645 quilòmetres, 336 d'ells cronometrats-, com per la dificultat tècnica de no poder comptar amb assistència mecànica. No obstant això, Coma ha recorregut el tram entre São Francisco i Diamantina sense massa dificultat, amb més de quatre minuts de distància del pilot d'Honda Jean Azevedo.
“Un dia difícil i llarg”, ha destacat el pilot d'Avià. Segons ha precisat, la primera part ha estat molt tècnica, amb molta navegació i també ha hagut d'anar en compte per no tenir problemes amb la moto. No obstant, ha declarat que “la moto està perfecta, així que estic content de la jornada d'avui”.
Coma ha completat aquest cinquè tram de la cursa en tan sols quatre hores, 34 minuts i 55 segons, i enfronta la segona part de l'etapa marató amb ganes i la seguretat de liderar la cursa. De cara a aquest divendres, el pilot de KTM haurà de recórrer 204 quilòmetres, 179 d'ells cronometrats, amb inici i final a Diamantina.
Classificació etapa 5:
1. Marc Coma (KTM) 4h34'55
2. Jean Azevedo (Honda) 4h39'28 (+04'33)
3. Paulo Gonçalves (Honda) 4h39'51 (+04'56)
Classificació general:
1. Marc Coma (KTM) 14h18'50
2. Paulo Gonçalves (Honda) 14h25'51 (+07'00)
3. Jean Azevedo (Honda) 14h33'00 (+14'10)