El grup municipal de Convergència i Unió (CiU) ha mostrat diverses puntualitzacions, aquest dijous a través d'un comunicat, sobre les novetats que enguany ha incorporat la CUP pel que fa al programa de Patum. Aquest ha passat a ser de pagament, i s'han editat uns tríptics molt més reduïts, que són els que s'han repartit a totes les llars.
Segons CiU, de cara a l'any que ve proposaran que es “revisi” el fet de fer pagar pel programa, i debatre si editar-lo i distribuir-lo ha de ser o no prioritari. De fet, els convergents consideren que “hi ha arguments suficients” per defensar que l'Ajuntament se'n continuï fent càrrec i, en aquest camí, es podria plantejar la possibilitat de buscar un patrocinador específic. A més, també es podria plantejar la possibilitat de substituir la bustiada per una recollida a mà, de manera que el programa no tindria cap cost per al consistori, suposant, per tant, un “estalvi major”, segons diuen, del que es pot assolir enguany.
A més, pel que fa al tríptic que s'ha repartit i que ha substituït el tradicional programa, asseguren que “presenta dificultats de lectura” per a les persones grans i que pateixen deficiències visuals.
CiU proposa revisar l'edició del programa de Patum de cara a l'any que ve
Política
El grup municipal considera que cal analitzar el fet de fer pagar pel programa
ARA A PORTADA
-
-
Energia Primera actuació clau sobre el terreny de la futura central de la Baells Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
Publicat el
19 de maig de 2016 a
les 18:35
Actualitzat el
19 de maig de 2016 a les
18:39
Et pot interessar
-
Política
Mossèn Armengou, la flama independentista en la nit franquista
-
Política
Casal Panxo carrega contra el «feixisme» després que Aliança Catalana s'hagi instal·lat al seu antic local
-
Política
Ball de seus a Berga amb una venjança i una provocació d'Aliança a la CUP
-
Política
L'alcalde de Berga, Ivan Sànchez, de baixa per una afectació cardíaca
-
Política CUP i ERC pacten amb el PSC per desencallar els pressupostos de Berga
-
Política
La Patum xiula Sílvia Orriols: «Fora feixistes de la Patum»
