Francesc Xavier Ruiz encapçala la llista del PSC a Gironella

La formació torna a concórrer a les eleccions municipals a la Perla del Llobregat amb la voluntat de "sumar esforços per millorar la vida de la gent"

Publicat el 25 d’abril de 2023 a les 19:25
Actualitzat el 25 d’abril de 2023 a les 19:28
El PSC torna a concórrer a les eleccions municipals de Gironella, després d'un grapat de legislatures sense representació a l'Ajuntament. Així ho ha informat la formació, que un dia abans que es publiquin les llistes, ha anunciat el seu cap de llista: Francesc Xavier Ruiz.

Segons el partit, "la llista que encapçala Ruiz pretén sumar braços i esforços per aconseguir millorar la vida de la gent de Gironella". En aquest sentit, i mitjançant un comunicat de premsa, fan una primera declaració d'intencions, amb propostes com potenciar els polígons industrials, així com recuperar i adaptar naus antigues; generar llocs de treball i promoure la contractació juvenil; i donar sortida a l'Alberg i el Cinema Victòria. En matèria de cossos de seguretat, plantegen millorar el Parc dels Bombers Voluntaris i adequar la plantilla del cos dels Agents Locals, i respecte de l'atenció sanitària, fan menció d'una "necessària" ampliació d'horaris i especialitats tractades des del CAP.

El PSC de Gironella també es mostra predisposat a millorar equipaments i instal·lacions per completar els seus serveis i promoure uns pressupostos participatius. Així mateix, avancen l'objectiu de fer realitat nombrosos projectes destinats a la lluita contra el canvi climàtic, a la vegada que facilitats als particulars perquè també implementin actuacions a les seves llars en aquesta matèria. En darrera instància, fan menció d'una ampliació dels serveis i recursos enfocats a la gent gran, i la remodelació de parcs infantils i zones verdes.

"La nostra presència al consistori té per objectiu fer-lo més plural, més transversal i amb major sensibilitat vers les inversions, especialment amb finalitats laborals i socials", conclouen. Francesc Xavier Ruiz és "una persona molt coneguda a tota la vila, treballador a la cuina de la residència i col·laborador a la ràdio", destaquen al comunicat.