L’Assemblea Nacional Catalana (ANC) de Berga ha iniciat una campanya per apadrinar el comptador #9N2014, que estarà penjat a la façana de l’Ajuntament fins el 9 de novembre, el dia de la consulta sobiranista que es realitzarà a tot Catalunya.
Per tal de finançar aquest compte enrere, l’ANC –amb el suport de l’Associació de Municipis per la Independència (AMI) i Òmnium Cultural- sortejarà una panera valorada en 150 euros.
Totes aquelles persones que hi vulguin col·laborar podran comprar una butlleta a la parada dels dissabtes de l’ANC al mercat per valor de cinc euros, i participar al sorteig. La rifa es farà diumenge 20 de juliol al Pi de les Tres Branques, després de l’acte central de l’Assemblea.
Segons l’ANC, el 9 de novembre hi ha “l’oportunitat per construir un país millor, just i lliure”, de manera que cal que la ciutadania vagi a votar si vol que Catalunya esdevingui un estat i, en cas afirmatiu, si vol que aquest estat sigui independent.
L’ANC fa campanya per apadrinar un comptador proconsulta
Política
Es col•locarà a la façana de l’Ajuntament de Berga fins el 9 de novembre
ARA A PORTADA
-
-
Energia Primera actuació clau sobre el terreny de la futura central de la Baells Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
Publicat el
12 de maig de 2014 a
les 21:06
Et pot interessar
-
Política
Mossèn Armengou, la flama independentista en la nit franquista
-
Política
Casal Panxo carrega contra el «feixisme» després que Aliança Catalana s'hagi instal·lat al seu antic local
-
Política
Ball de seus a Berga amb una venjança i una provocació d'Aliança a la CUP
-
Política
L'alcalde de Berga, Ivan Sànchez, de baixa per una afectació cardíaca
-
Política CUP i ERC pacten amb el PSC per desencallar els pressupostos de Berga
-
Política
La Patum xiula Sílvia Orriols: «Fora feixistes de la Patum»
