El cercle de Podem al Berguedà organitzarà aquest dissabte 30 d'abril la seva primera convenció al Pavelló de Suècia de Berga per plantejar el "canvi" a la comarca. Aprofitant la celebració de l'1 de maig, han programat una sèrie de ponències sota el lema "El Berguedà davant del Canvi", on intervindran diverses personalitats i militants del partit.
Després d'un minut de silenci per la mort del militant de Gironella Francisco Ramírez i les víctimes del terratrèmol de l'Equador, el portaveu de Podem a l'Alt Berguedà, Rafael García, de la Pobla de Lillet, farà una primera introducció. A partir de llavors, intervindran la militant Cristina Fernández, que aprofundirà sobre la dona en el món rural; Marco S. Noferini, de Vic, que plantejarà les principals problemàtiques a la Catalunya interior; la diputada al Parlament Jèssica Albiach, que parlarà de la situació econòmica i social al Berguedà, i com afrontar el canvi; i el diputat al Congrés Raimundo Viejo, que disseminarà la Llei d'Emergència Social.
La convenció començarà a les 10.00 del matí i s'allargarà fins les 13.30 hores, amb un petit descans a les 11.30, segons ha informat el partit.
Podem planteja el «canvi» al Berguedà en la seva primera convenció
L'acte serà dissabte a partir de les 10.00 del matí al Pavelló de Suècia
Ara a portada
Publicat el 25 d’abril de 2016 a les 19:13
Actualitzat el 25 d’abril de 2016 a les 19:17
Et pot interessar
-
Política El govern i l'oposició de Puig-reig xoquen per la ubicació de la futura antena de telefonia
-
Política El pressupost de Berga pel 2025 tira endavant fregant la unanimitat
-
Política El pressupost de Berga pel 2025 incideix en via urbana, equipaments i xarxa d'aigua
-
Política El PSC titlla de demagogs a la CUP i afirma que el servei d'urgències ginecològiques a Berga no ha estat mai en perill