El Nadal ja es viu a Avià i ho fa carregat d’il·lusió. El consistori avianès ha preparat per a aquestes festes diferents activitats amb l’objectiu que petits i grans puguin gaudir al màxim d’unes dates plenes de màgia. L’alcaldessa, Patrocini Canal, anima a gaudir de les festes i a participar en els actes que s’organitzen a la població. “La visita dels Reis Mags serà un dels moments més especials. Us esperem a tots al poble per gaudir de la cavalcada i d’una gran festa final a la plaça de l’Ateneu, enguany guarnida amb un arbre de Nadal molt especial que convido a tothom a visitar”, declara l'alcaldessa.
D'aquesta manera, avui arriba un dels plats forts de les festes: l'arribada del patge reial. Després d'una primera visita a l’escola Santa Maria d’Avià el dia 20, on l'emissari de ses Majestats va repartir les missives perquè els nens i nenes avianesos poguessin escriure els seus desitjos a Melcior, Gaspar i Baltasar, el patge reial torna avui a la població per recollir les cartes. Arribarà a les 11.30 hores per cal Teuler, i des de les 12.00 hores, recollirà les cartes a la plaça de l’Ateneu.
Posteriorment, el dia 5 de gener a partir de les 18.00 hores, Avià rebrà ses Majestats. Melcior, Gaspar i Baltasar faran la seva arribada al poble per cal Teuler. Després, baixaran per l’avinguda, recorreran el nucli antic caminant i visitaran el portal que serà al Parc del Tossal. Finalment, es dirigiran al consistori per adreçar unes paraules als nens i nenes des del balcó de l’Ajuntament.
Un cop finalitzat el seu discurs, els Reis començaran el repartiment de regals per les cases d’Avià. Des del consistori recorden que, perquè ses Majestats puguin lliurar els seus regals a temps, s’hauran de portar a l’Ajuntament d’Avià en horari d’oficines abans del 27 del desembre.
Avià ho té tot a punt per a l'arribada dels Reis Mags de l’Orient
El patge reial rebrà avui les cartes dels nens i nenes de la població a partir de les 12.00 hores
ARA A PORTADA
-
Què està passant amb Aliança Catalana a Berga? L'aterratge de Judit Vinyes obre una disputa interna Lídia López
-
-
-
El Projecte Prisma clou consolidant els models de bioeconomia circular a partir de la fusta Redacció
-
El Berguedà recaptarà fons per la Marató amb activitats com bingos, àpats populars i una baixada de torxes Lídia López
Publicat el 26 de desembre de 2022 a les 08:00
Et pot interessar
-
Societat
Berga acull una jornada informativa al voltant dels ajuts per a la retirada d'amiant
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 6, 7 i 8 de desembre
-
Societat
Els veïns del carrer del Bruc mostren al ple la seva disconformitat amb la parada provisional
-
Societat
Els veïns dels Pedregals demanen transparència respecte de les obres d'urbanització
-
Societat
Gósol vota diumenge si vol deixar Lleida i integrar-se a la demarcació de Barcelona
-
Societat
Famílies i treballadores denuncien al Parlament les mancances de la residència Mont-Martí de Puig-reig
