L'Ajuntament de Berga amb el suport del Consell Comarcal del Berguedà torna a posar en marxa, aquest estiu, el Programa de Lleure Inclusiu, un servei de monitoratge de reforç per tal que els nens i nenes amb discapacitat puguin participar en algunes de les activitats de lleure de l'estiu. Aquesta projecte, segons ha informat l'ens comarcal, es desenvolupa amb el suport dels Mountain Runners del Berguedà, així com de l'àrea d'educació, esports i serveis socials del consistori.
La proposta del Programa es va iniciar el 2010 amb voluntat de garantir la igualtat d'oportunitats dels més joves, potenciar-ne l'autonomia i afavorir la seva inclusió, en cas que tinguessin algun tipus de discapacitat física o psíquica.
Quadríptic d'orientació dels monitors
L'Oficina d'Inclusió Social també ha elaborat un quadríptic adreçat als monitors per informar i orientar-los sobre com tractar la diversitat funcional d'alguns nens i nenes per tal de garantir la seva participació en diferents activitats.
En aquest fulletó, es poden trobar diverses recomanacions, així com recursos i jocs que poden ajudar els monitors a realitzar activitats de sensibilització amb tot el grup. Aquest quadríptic es distribuirà aquest estiu pels diferents casals i entitats que realitzen activitats amb infants i joves.
Berga posa en marxa el Programa de Lleure Inclusiu
Totes les entitats i casals d'estiu rebran un quadríptic amb recomanacions per tractar la diversitat funcional
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de juny de 2015 a
les 18:07
Actualitzat el
29 de juny de 2015 a les
18:13
Et pot interessar
-
Societat
Puig-reig engega una campanya de mecenatge per restaurar vitralls de l'església de Sant Josep
-
Societat
Mor Beneta Comellas, dissenyadora i «ànima» de TV Berguedà
-
Societat
L'ACA inicia els tràmits per ampliar la depuradora de Montmajor
-
Societat
Berga tancarà les sortides cap al nord de la C-16 per evitar el «col·lapse» dels divendres
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 6, 7 i 8 de febrer
-
Societat
Les alcaldies del Berguedà reclamaran conjuntament mesures per millorar la seguretat de la C-16
