"Tinc la certesa que tot el que té cabuda als ordinadors de serveis econòmics és menys de tot allò que vostè guarda al cap, la pèrdua serà notable", ha afegit Francesc Ribera. "Si pogués fer que no es jubilés, li garanteixo que es quedaria", ha bromejat al final aquest regidor.
El comiat de Florenci Torrents ha rebut els aplaudiments de tots els grups municipals. Després, també el secretari Toni Pérez, ha dirigit unes paraules i ha donat les gràcies per la feina feta al seu company de taula.
Davant de les mostres d'escalf, Florenci Torrents ha agafat el micròfon per recordar breument la seva trajectòria al consistori. Torrents ha assegurat que, com a interventor, sempre ho ha fet tan bé com ha sabut i que ha procurat tenir una bona relació amb companys i càrrecs electes. També ha detallat que ha estat nou legislatures treballant a l'ajuntament, més de tres dècades d'experiència laboral a la casa consistorial berguedana. Els aplaudiments l'han acompanyat en acabar. Un cop amb el ple finalitzat ha rebut els millors desitjos per a la jubilació d'alguns dels regidors del govern i de l'oposició.

Aplaudiments per Florenci Torrents en acabar el plenari. Foto: Pilar Màrquez Ambròs