La gimnasta gironellenca de l'Egiba Lorena Medina ha fet l'actuació de la seva vida aquest divendres a la Universiada de Txendu, a la Xina, on ha finalitzat quarta a la classificació all around, o sigui la de gimnasta més completa comptant els quatre aparells, només per darrere de les inabastables gimnastes locals Ou Yushan i Luo Huan, i la japonesa Ayaka Sakaguchi, que s'han endut les tres medalles. L'alcoiana Maia Llacer ha finalitzat cinquena.
La gironellenca, que s'havia classificat per a la final en onzena posició, ha completat una actuació brillant oimés tenint en compte que en el terra ha sofert una petita penalització en dificultat després ressentir-se d'unes molèsties al peu en la caiguda d'una diagonal. Després de l'exercici, el seu entrenador Xavi Casimiro li ha aconsellat no continuar, però Medina ha volgut completar el campionat fent l'aparell de salt després d'embolicar-se el peu i malgrat el dolor, i ha aconseguit aquesta gran posició, a l'ombra de les medalles.
Per aparells, la gimnasta de l'Egiba s'ha mostrat molt regular en tots quatre. Ha estat sisena en paral·leles; setena en barra; novena al terra, quan ha estat penalitzada per les molèsties, i onzena en salt, que ha fet ja amb molèsties.
La lesió, però, farà que la gimnasta renunciï a competir dissabte en les finals dels aparells de salt i terra, després de classificar-s'hi. D'aquesta manera posa punt i final a una Universiada històrica per a la gimnàstica manresana.
Dijous, tant ella com Carla Font, també de l'Egiba, havien aconseguit la medalla de vronze per equips amb la selecció espanyola.
Brillant Lorena Medina: quarta en la general de la Universiada de Txengdu... amb molèsties al peu
La gimnasta de l'Egiba renunciarà a les finals de salt i terra que s'han de disputar dissabte després de ressentir-se d'una lesió
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’agost de 2023 a les 16:52
Et pot interessar
-
Societat Puig-reig viurà un nou simulacre de risc químic
-
Societat «La nostra paciència ha arribat al seu límit»: la Font del Ros exigeix l'inici de les obres al barri
-
Societat La Penya Blau i Grana de Berga porta un mar d'estelades a Montjuïc pel Clàssic
-
Societat Berga engega les inscripcions per optar a l'empostissat de La Patum accessible
-
Societat El Museu del Ciment de Castellar de n'Hug viatja al passat amb la realitat virtual
-
Societat Paisatges Vius planta 1.700 arbustos al Catllaràs per afavorir la conservació del gall fer