La gimnasta gironellenca de l'Egiba Lorena Medina ha fet l'actuació de la seva vida aquest divendres a la Universiada de Txendu, a la Xina, on ha finalitzat quarta a la classificació all around, o sigui la de gimnasta més completa comptant els quatre aparells, només per darrere de les inabastables gimnastes locals Ou Yushan i Luo Huan, i la japonesa Ayaka Sakaguchi, que s'han endut les tres medalles. L'alcoiana Maia Llacer ha finalitzat cinquena.
La gironellenca, que s'havia classificat per a la final en onzena posició, ha completat una actuació brillant oimés tenint en compte que en el terra ha sofert una petita penalització en dificultat després ressentir-se d'unes molèsties al peu en la caiguda d'una diagonal. Després de l'exercici, el seu entrenador Xavi Casimiro li ha aconsellat no continuar, però Medina ha volgut completar el campionat fent l'aparell de salt després d'embolicar-se el peu i malgrat el dolor, i ha aconseguit aquesta gran posició, a l'ombra de les medalles.
Per aparells, la gimnasta de l'Egiba s'ha mostrat molt regular en tots quatre. Ha estat sisena en paral·leles; setena en barra; novena al terra, quan ha estat penalitzada per les molèsties, i onzena en salt, que ha fet ja amb molèsties.
La lesió, però, farà que la gimnasta renunciï a competir dissabte en les finals dels aparells de salt i terra, després de classificar-s'hi. D'aquesta manera posa punt i final a una Universiada històrica per a la gimnàstica manresana.
Dijous, tant ella com Carla Font, també de l'Egiba, havien aconseguit la medalla de vronze per equips amb la selecció espanyola.
Brillant Lorena Medina: quarta en la general de la Universiada de Txengdu... amb molèsties al peu
Societat
La gimnasta de l'Egiba renunciarà a les finals de salt i terra que s'han de disputar dissabte després de ressentir-se d'una lesió
ARA A PORTADA
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
-
Societat L'Hospital de Berga llança un projecte per a la rehabilitació a casa amb vídeos i exercicis guiats Redacció
-
-
Cultura El Festival TIFA torna a Borredà amb tres dies de teatre, música i tallers per a tota la família Redacció
-
Política Casal Panxo carrega contra el «feixisme» després que Aliança Catalana s'hagi instal·lat al seu antic local Pau Espí Solé
Publicat el
04 d’agost de 2023 a
les 16:52
Et pot interessar
-
Societat
L’Hospital de Berga tindrà l'única ressonància magnètica pública de la comarca
-
Societat De fregar la medalla als Jocs Olímpics a la Patum: l'any inoblidable d'Ot Ferrer
-
Societat
Les tempestes amenacen la Patum de Berga
-
Societat
Nous busos directes entre Berga i Barcelona: tots els horaris i expedicions
-
Societat
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
-
Societat
Els opositors a la central de la Baells en reclamen al Parlament la suspensió cautelar
