El ministeri fiscal demana una pena de vint mesos de presó per un home acusat d’abús sexual a una menor de setze anys en grau de temptativa. El cas ha estat instruït pel jutjat de primera instància i instrucció número 2 de Berga i els fets es remunten a l'any 2019.
Segons explica l’acusació, el presumpte agressor va intentar portar a la menor en un lloc apartat perquè ella es masturbés. Finalment no va aconseguir el seu propòsit perquè la menor, en estat d'alerta pel caire de la conversa que l'acusat va mantenir amb ella, va aconseguir escapar-se del lloc.
És per això que la Fiscalia demana vint mesos de presó per l’acusat, així com també cinc anys de llibertat vigilada, amb l’obligació de participar en programes formatius d’educació sexual.
Demanen 20 mesos de presó per a un home acusat d’abús sexual a una menor al Berguedà
El judici se celebrarà el proper 6 de maig a l’Audiència Provincial de Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el
27 d’abril de 2021 a
les 17:10
Et pot interessar
-
Societat De fregar la medalla als Jocs Olímpics a la Patum: l'any inoblidable d'Ot Ferrer
-
Societat
Les tempestes amenacen la Patum de Berga
-
Societat
Nous busos directes entre Berga i Barcelona: tots els horaris i expedicions
-
Societat
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
-
Societat
Els opositors a la central de la Baells en reclamen al Parlament la suspensió cautelar
-
Societat
La Nou i Vilada voten dissabte si volen la central reversible de la Baells: «Acatarem el resultat que surti»
