El ministeri fiscal demana una pena de vint mesos de presó per un home acusat d’abús sexual a una menor de setze anys en grau de temptativa. El cas ha estat instruït pel jutjat de primera instància i instrucció número 2 de Berga i els fets es remunten a l'any 2019.
Segons explica l’acusació, el presumpte agressor va intentar portar a la menor en un lloc apartat perquè ella es masturbés. Finalment no va aconseguir el seu propòsit perquè la menor, en estat d'alerta pel caire de la conversa que l'acusat va mantenir amb ella, va aconseguir escapar-se del lloc.
És per això que la Fiscalia demana vint mesos de presó per l’acusat, així com també cinc anys de llibertat vigilada, amb l’obligació de participar en programes formatius d’educació sexual.
Demanen 20 mesos de presó per a un home acusat d’abús sexual a una menor al Berguedà
El judici se celebrarà el proper 6 de maig a l’Audiència Provincial de Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el 27 d’abril de 2021 a les 17:10
Et pot interessar
-
Societat La Baells augmenta el cabal de desembassament després de 50 dies ple
-
Societat El Mercat de Cooperatives Escolars de Berga creix i atrau 300 alumnes de tota la comarca
-
Societat Puig-reig viurà un nou simulacre de risc químic
-
Societat «La nostra paciència ha arribat al seu límit»: la Font del Ros exigeix l'inici de les obres al barri
-
Societat La Penya Blau i Grana de Berga porta un mar d'estelades a Montjuïc pel Clàssic
-
Societat Berga engega les inscripcions per optar a l'empostissat de La Patum accessible