El fins ara inspector de l'Àrea Bàsica Policial del Berguedà, Eduard Cuenca, ha passat a ser el nou intendent en cap de l'àrea del Bages, substituint Joan Carles Escobar. Així s'ha anunciat aquest dilluns a l'Ajuntament de Manresa, quan els dos càrrecs, l'entrant i el sortint, han estat rebuts per l'alcalde, Valentí Junyent.
D'aquesta manera, Escobar passarà a gestionar la comissaria de Terrassa, i la plaça de Cuenca serà ocupada pel fins ara inspector en cap de la comissaria de Vic, Francesc Hernández.
Escobar i Cuenca han estat rebuts al consistori bagenc, conjuntament amb el comissari Sergi Pla, cap de la Regió Policial Central; la regidora de Seguretat Ciutadana i Mobilitat de l'Ajuntament de Manresa, Olga Sánchez; i el cap de la Policia Local de Manresa, Jordi Mora.
El cap dels Mossos al Berguedà, Eduard Cuenca, passa a ser el nou intendent del Bages
La plaça de Cuenca a la comarca serà ocupada per Francesc Hernández
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de setembre de 2016 a les 15:42
Et pot interessar
-
Societat Festa Major de Puig-reig 2025: el programa complet del 5 al 10 de juny
-
Societat El projecte d'obres a la C-16 entre Berga i Cercs, a la línia de sortida
-
Societat La T-Mobilitat arriba al Berguedà, el Solsonès i el Ripollès aquest juliol
-
Societat Gósol celebrarà una consulta a la tardor per decidir si canvia de demarcació
-
Societat La Patum suma el tercer patrocinador privat aquest 2025
-
Societat Una trentena de cavalls reforça la prevenció d'incendis al Baix Berguedà