El Consell Comarcal del Berguedà ha posat a disposició dels ajuntaments una aplicació per gestionar l'aforament i reserva de les piscines.
Aquesta aplicació permet la gestió i control de l'aforament en temps real, la gestió per part d'un o més responsables de l'equipament (socorrista, tècnic, etcètera), el control de l'aforament permès en cada moment, el llistat de reserves per controlar l’impacte de cada municipi, el pagament online o les notificacions de confirmació de reserva per correu electrònic o whatsapp, entre d'altres.
L'objectiu d'aquesta col·laboració "és optimitzar processos, dedicar menys temps al servei de taquilles i així evitar cues, utilitzar la tecnologia i posar-la al servei de la ciutadania", han indicat fonts del consell comarcal.
La majoria de piscines del Berguedà han consensuat algunes mesures de seguretat per a la seva obertura, com per exemple, els torns de matí i tarda i l'aturada tècnica d'una hora per a la desinfecció.
11 places de socorristes i vigilants cobertes
D'altra banda, per agilitzar la contractació de socorristes i vigilants per part dels ajuntaments, el consell comarcal i l'Agència de Desenvolupament del Berguedà van obrir una borsa comarcal per la selecció de personal amb l’objectiu de cobrir les places sol·licitades pels diferents municipis. A dia d'avui, s’han pogut cobrir 11 places de socorristes i vigilants de diverses piscines de la comarca.
El Consell posa a disposició dels ajuntaments una aplicació per gestionar l'aforament de les piscines
Es tracta d'una eina que permet la gestió i control de la capacitat a l'equipament en temps real, la confirmació de reserves o el pagament online
Ara a portada

- Pilar Màrquez Ambròs
- Exredactora de NacióBerguedà
Publicat el 01 de juliol de 2020 a les 20:48
Actualitzat el 01 de juliol de 2020 a les 21:04