Durant els mesos de novembre i desembre, el Govern està desenvolupant els treballs de desplegament de la fibra òptica en el tram entre Vilada i Borredà. Segons han informat des de l'Ajuntament de Borredà, s'instal·larà una extensió de fibra equivalent a una trentena de rodets, i si tot evoluciona segons l'esperat, els treballs poden estar acabats abans que acabi l'any.
Amb aquesta extensió es dona compliment als compromisos adquirits per la Generalitat amb el municipi, després que la darrera actuació a la zona, fa un any, fes arribar la fibra òptica fins a Vilada. Un cop culminin els treballs, el consistori exposa que les empreses operadores interessades a oferir els serveis han de contactar directament amb l'administració catalana per acordar les condicions de connexió.
D'altra banda, l'Ajuntament de Borredà indica que té constància dels contactes iniciats per part del consistori del municipi veí de Sant Jaume de Frontanyà per estendre la fibra fins al seu nucli, per via aèria.
El desplegament de la fibra òptica arriba a Borredà
El Govern compleix els compromisos adquirits amb el municipi, després que la darrera actuació a la zona fes arribar la connexió fins a Vilada
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de desembre de 2023 a les 10:45
Et pot interessar
-
Societat El Mercat de Cooperatives Escolars de Berga creix i atrau 300 alumnes de tota la comarca
-
Societat Puig-reig viurà un nou simulacre de risc químic
-
Societat «La nostra paciència ha arribat al seu límit»: la Font del Ros exigeix l'inici de les obres al barri
-
Societat La Penya Blau i Grana de Berga porta un mar d'estelades a Montjuïc pel Clàssic
-
Societat Berga engega les inscripcions per optar a l'empostissat de La Patum accessible
-
Societat El Museu del Ciment de Castellar de n'Hug viatja al passat amb la realitat virtual