L'Hospital Sant Bernabé de Berga ha constituït la Junta Clínica, un òrgan de participació dels professionals facultatius, que té com a objectiu principal fer de consultor i assessorar la Direcció del centre en matèria d’organització assistencial, docència i recerca. També participarà en la presa de decisions més importants que afectin els professionals.
Els integrants de la Junta van ser escollits per votació dels facultatius de l’Hospital, amb una participació del 62%. L’òrgan consta de representants del bloc mèdic (Dra. Núria Rovira i Dr. Pedro Giralt), del bloc quirúrgic (Dr. Carles Sabaté i Dr. Pau Nicolau), del bloc Urgències i SEM (Dra. Sara Roca), i del bloc Serveis Centrals (Ester Comellas).
Aquest òrgan ha d’ajudar a aconseguir una millora en el circuit, les dinàmiques i la qualitat, i "és un pas importantíssim" cap a la normalització de la participació i presa de decisions compartides entre la Direcció i els professionals assistencials, segons exposa el centre en una nota de premsa.
Es constitueix la Junta Clínica de l’Hospital de Berga, un òrgan de participació dels facultatius
Podrà incidir en la presa de decisions més importants que afectin els professionals i pot ser consultat i assessorar la Direcció del centre sanitari
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’abril de 2022 a les 19:20
Actualitzat el 28 d’abril de 2022 a les 19:21
Et pot interessar
-
Societat Puig-reig viurà un nou simulacre de risc químic
-
Societat «La nostra paciència ha arribat al seu límit»: la Font del Ros exigeix l'inici de les obres al barri
-
Societat La Penya Blau i Grana de Berga porta un mar d'estelades a Montjuïc pel Clàssic
-
Societat Berga engega les inscripcions per optar a l'empostissat de La Patum accessible
-
Societat El Museu del Ciment de Castellar de n'Hug viatja al passat amb la realitat virtual
-
Societat Paisatges Vius planta 1.700 arbustos al Catllaràs per afavorir la conservació del gall fer