L'Ajuntament de Gironella està decidit a millorar la situació viària de la vila. Per això, des de fa unes setmanes ha començat diversos treballs de millora a zones del poble amb problemes de pavimentació o punts de velocitat, amb un pressupost de 65.864,27€.
Per això, des del passat dijous 22 de maig fins aquest dimarts s'han fet obres de millora a l'asfalt dels carrers Font dels Torracs, Sant Julià, Nostra Senyora de la Llum, Farguell i a la plaça Doctor Armengou. A més, la setmana que ve es repintaran les senyals viàries.
Aquestes actuacions de pavimentació se sumen a la implantació dels vuit reductors de velocitat que es van posar la setmana passada a la carretera Bassacs, a l'avinguda Catalunya, al carrer Farguell i a la carretera de Vic. L'objectiu d'aquests elements és millorar la seguretat viària a la zona i disminuir la velocitat dels cotxes.
Gironella destina 65.864,27 € a asfaltar i reparar carrers
Fins aquest dimarts s'han fet obres als carrers de la Font dels Torracs i del centre de la vila
ARA A PORTADA
-
-
-
Així és la Canal Roja, la ruta d'accés al Pedraforca on ha mort un excursionista Natàlia Pinyol | Marc Orts i Cussó
-
Com era la fàbrica Asland? El MNACTEC treu a la llum 70 fotografies inèdites del gegant del ciment Redacció
-
En què han de gastar els catalans? La despesa es dispara en habitatge, mentre s'estanca en oci, educació o roba David Cobo
Publicat el
27 de maig de 2014 a
les 18:40
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 6, 7 i 8 de febrer
-
Societat
Les alcaldies del Berguedà reclamaran conjuntament mesures per millorar la seguretat de la C-16
-
Societat
«Dones Actives» impulsa cinc activitats per reforçar la cohesió social entre les veïnes de Berga
-
Societat
El PP porta al Parlament la retirada de les cargoleres de l'Institut Guillem de Berguedà
-
Societat
Gironella es bolca amb el Carnestoltes amb dues jornades frenètiques de celebració
-
Societat
Sis restaurants acolliran els sopars maridats de la Cuina de la Caça i la Tòfona del Berguedà
