L'Ajuntament de Gironella està decidit a millorar la situació viària de la vila. Per això, des de fa unes setmanes ha començat diversos treballs de millora a zones del poble amb problemes de pavimentació o punts de velocitat, amb un pressupost de 65.864,27€.
Per això, des del passat dijous 22 de maig fins aquest dimarts s'han fet obres de millora a l'asfalt dels carrers Font dels Torracs, Sant Julià, Nostra Senyora de la Llum, Farguell i a la plaça Doctor Armengou. A més, la setmana que ve es repintaran les senyals viàries.
Aquestes actuacions de pavimentació se sumen a la implantació dels vuit reductors de velocitat que es van posar la setmana passada a la carretera Bassacs, a l'avinguda Catalunya, al carrer Farguell i a la carretera de Vic. L'objectiu d'aquests elements és millorar la seguretat viària a la zona i disminuir la velocitat dels cotxes.
Gironella destina 65.864,27 € a asfaltar i reparar carrers
Fins aquest dimarts s'han fet obres als carrers de la Font dels Torracs i del centre de la vila
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de maig de 2014 a les 18:40
Et pot interessar
-
Societat Festa Major de Puig-reig 2025: el programa complet del 5 al 10 de juny
-
Societat El Berguedà desplega el programa Festes de Qualitat per millorar l'oci nocturn
-
Societat La Patum reforça la prevenció de les violències masclistes i els serveis de consums saludables
-
Societat El projecte d'obres a la C-16 entre Berga i Cercs, a la línia de sortida
-
Societat La T-Mobilitat arriba al Berguedà, el Solsonès i el Ripollès aquest juliol
-
Societat Gósol celebrarà una consulta a la tardor per decidir si canvia de demarcació