Una persona ha mort en les darreres hores per coronavirus a l'Hospital Sant Bernabé de Berga, cosa que eleva fins a onze les defuncions registrades al centre sanitari del Berguedà per culpa de la Covid-19. En un comunicat, l'hospital ha informat que hi ha 58 pacients ingressats que han donat positiu, dos menys que dijous.
A banda, també s'ha detectat un nou professional que ha donat positiu i que està en regim d'aïllament i seguiment domiciliari. En les ultimes hores, de la quarantena de professionals recuperant-se a casa, tres d'ells ja han estat donats d'alta. A banda, en les últimes hores també s'han donat tres noves altes a pacients de l'hospital.
Des de l'inici de la crisi sanitària a l'Hospital Sant Bernabé de Berga, doncs, hi ha hagut 133 positius, entre pacients i personal sanitari. D'aquests positius, s'han registrat 25 altes (18 altes de pacients i set de sanitaris que ja han pogut tornar a la feina) i onze defuncions.
GRÀFIC INTERACTIU Així evoluciona el coronavirus a l'Hospital de Berga:
[noticiadiari]2/198648[/noticiadiari] [noticiadiari]2/199532[/noticiadiari] [noticiadiari]2/197029[/noticiadiari] [noticiadiari]2/198615[/noticiadiari] [noticiadiari]2/198572[/noticiadiari] [noticiadiari]2/198469[/noticiadiari] [noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
GRÀFIC Berga acumula 11 morts, 25 altes entre pacients i sanitaris i 133 casos de contagis
Es tracta de dades facilitades per l'Hospital Sant Bernabé de Berga
ARA A PORTADA
-
El PSC de Berga planteja tancar les entrades sud i centre quan hi hagi molt trànsit en sentit nord Lídia López
-
Dos dies consecutius de frenesí ciclista al Berguedà: aquest és el recorregut de la Volta a Catalunya 2026 Lídia López
-
Les alcaldies del Berguedà reclamaran conjuntament mesures per millorar la seguretat de la C-16 Redacció
-
-
- Pilar Màrquez Ambròs
- Exredactora de NacióBerguedà
Publicat el
03 d’abril de 2020 a
les 20:47
Actualitzat el
03 d’abril de 2020 a les
21:47
Et pot interessar
-
Societat
«Dones Actives» impulsa cinc activitats per reforçar la cohesió social entre les veïnes de Berga
-
Societat
El PP porta al Parlament la retirada de les cargoleres de l'Institut Guillem de Berguedà
-
Societat
Gironella es bolca amb el Carnestoltes amb dues jornades frenètiques de celebració
-
Societat
Sis restaurants acolliran els sopars maridats de la Cuina de la Caça i la Tòfona del Berguedà
-
Societat
Els recursos turístics del Berguedà tornen a superar els 200.000 visitants
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 30 i 31 de gener, i 1 de febrer
