L’Hospital Sant Bernabé de Berga ha pogut donar dues altes a pacients amb coronavirus en les darreres 24 hores i ja només són quatre els pacients amb PCR positiva que romanen al centre. Hi ha 15 pacients ingressats amb diagnòstic de Covid-19, però la majoria ja han donat negatiu al test i ara s'estan recuperant dels efectes del virus. Des de fa cinc dies que no hi ha hagut cap nova defunció. El total de decessos des de l'inici de la pandèmia ha estat de 41.
Pel que fa al personal sanitari, no hi ha hagut canvis. Durant la pandèmia s'han arribat a infectar un total de 60 professionals però, a hores d'ara, la majoria ja s'han recuperat i han obtingut l'alta per tornar a treballar. Només una petita part continua recuperant-se dels efectes de la Covid-19, si bé la majoria de casos s'han negativitzat i ja no donen positiu al test.
La bona tendència fa que els hospitals vagin reduint l'espai destinat a pacients amb coronavirus i recuperant l'activitat. L'Hospital Sant Bernabé reprendrà el dilluns, 18 de maig, l’activitat programada de manera gradual i aplicant mesures especials.
Des de l’Hospital Sant Bernabé es contactarà amb totes les persones que tenien una visita programada i que es va haver d’anul·lar com a conseqüència de la crisi sanitària per tal de reprogramar-la tan bon punt sigui possible.
Així serà la represa de l'activitat programada a l'Hospital Sant Bernabé a partir de dilluns
GRÀFIC L'Hospital Sant Bernabé redueix fins a quatre el nombre de positius per coronavirus
Hi ha 15 pacients ingressats amb diagnòstic de Covid-19 però la majoria ja donen negatiu a la prova PCR
Ara a portada
-
Societat Més de 800 persones demanen una consulta per la ubicació de l'antena de telefonia de Puig-reig Lídia López
-
Societat La preocupació per la vulnerabilitat davant del tall de llum també impacta els berguedans Lídia López
-
Societat Dels canvis als protocols a l'agraïment al personal: el balanç de l'apagada de Berga Lídia López
-
Societat Berga torna a la normalitat i clou el desplegament excepcional d'una jornada inusual Lídia López
-
Societat El Berguedà recupera el subministrament elèctric després de vuit hores d'aturada Lídia López

- Pilar Màrquez Ambròs
- Exredactora de NacióBerguedà
Publicat el 16 de maig de 2020 a les 18:43
Actualitzat el 16 de maig de 2020 a les 19:07
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Berga vol incorporar canvis al mercat setmanal
-
Societat Els Divendres Panxo arriben a la desena edició amb un programa divers durant dos mesos
-
Societat La Casa a Serra d'Ordal guanya el Premi Millor Habitatge Bioconstruït del 2025
-
Societat Així és el Mòdul Berguedà, una caseta per fires pensada i elaborada a la comarca