L'Hospital Sant Bernabé té en aquests moments 25 pacients ingressats que han donat positiu a la prova de la Covid-19. En les últimes 24 hores no hi ha hagut cap defunció i s’han donat dues noves altes a domicili.
Des de l'inici del brot, s'han comptabilitzat 40 defuncions a l'hospital comarcal. L'última defunció va ser aquest dimecres. Pel que fa a les altes, ja n'hi ha més de 100, segons la suma de les dades facilitades fins ara pel centre. Fins a 101 pacients de l'Hospital Sant Bernabé s'han recuperat de la malaltia i han pogut marxar a casa des que va començar la crisi.
Pel que fa al personal sanitari, els contagis continuen totalment frenats als 60. Gairebé tots els professionals que han passat el virus ja han donat negatiu a la prova, però n'hi ha que encara no tenen l'alta perquè estan recuperant-se dels efectes de la malaltia.
GRÀFIC L'Hospital Sant Bernabé supera les 100 altes per coronavirus
La xifra de pacients ingressats baixa a 25 i no hi ha defuncions des de dimecres
ARA A PORTADA
- Pilar Màrquez Ambròs
- Exredactora de NacióBerguedà
Publicat el
10 de maig de 2020 a
les 17:22
Actualitzat el
10 de maig de 2020 a les
17:53
Et pot interessar
-
Societat
Puig-reig engega una campanya de mecenatge per restaurar vitralls de l'església de Sant Josep
-
Societat
Mor Beneta Comellas, dissenyadora i «ànima» de TV Berguedà
-
Societat
L'ACA inicia els tràmits per ampliar la depuradora de Montmajor
-
Societat
Berga tancarà les sortides cap al nord de la C-16 per evitar el «col·lapse» dels divendres
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 6, 7 i 8 de febrer
-
Societat
Les alcaldies del Berguedà reclamaran conjuntament mesures per millorar la seguretat de la C-16
