El jove corredor de Berga Ivan Camps, membre de l'Associació Mountain Runners del Berguedà, ha finalitzat en cinquena posició a la OCC de 55 quilòmetres de l’Ultra Trail Mont Blanc. Per altra banda, el d'Avià Pau Bartoló ha aconseguit finalitzat en onzena posició.
El berguedà ha finalitzat la cursa amb 5:53:48, mentre que el d'Avià i coordinador de l'Escola de Trail ha acabat amb 6:16:56. Per sobre seu, el podi se l'han endut Xavier Thevernard, Rachid ElMorabity i Thibaut Baronian. En dones, les millors han estat Mercedes Arcos, Lara Crivell i Sonia Locatelli. No obstant això, Camps també ha estat el corredor més jove que ha quedat en una posició més alta.Â
Per altra banda, queda pendent la CCC de 100 quilòmetres en què competiran els membres del club Judit Franch, Pau Ventura, Anna Ventura i Carles Sans. Una absència destacable és la de Núria Picas, que ja va confirmar a través d’Instagram que no correria la cursa degut a l’esquinç que es va fer darrerament. En total, sis corredors berguedans, que esperen deixar el llistó ben amunt en aquesta cursa reina de les curses de muntanya.
Ivan Camps, cinquè, i Pau Bartoló, onzè, a l'OCC de l'Ultratrail del Montblanc
Els dos berguedans disputaven la cursa de 55 quilòmetres
ARA A PORTADA
-
El PSC de Berga planteja tancar les entrades sud i centre quan hi hagi molt trànsit en sentit nord Lídia López
-
Dos dies consecutius de frenesí ciclista al Berguedà: aquest és el recorregut de la Volta a Catalunya 2026 Lídia López
-
Les alcaldies del Berguedà reclamaran conjuntament mesures per millorar la seguretat de la C-16 Redacció
-
-
Publicat el
25 d’agost de 2016 a
les 15:04
Et pot interessar
-
Societat
«Dones Actives» impulsa cinc activitats per reforçar la cohesió social entre les veïnes de Berga
-
Societat
El PP porta al Parlament la retirada de les cargoleres de l'Institut Guillem de Berguedà
-
Societat
Gironella es bolca amb el Carnestoltes amb dues jornades frenètiques de celebració
-
Societat
Sis restaurants acolliran els sopars maridats de la Cuina de la Caça i la Tòfona del Berguedà
-
Societat
Els recursos turístics del Berguedà tornen a superar els 200.000 visitants
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 30 i 31 de gener, i 1 de febrer
