Segueix augmentant el nombre de morts a Catalunya pel Covid-19, però també el nombre de persones que el superen. En les darreres 24 hores, 27 pacients han estat d'alta després d'haver estat infectats pel virus, i la suma total de recuperacions des que va arribar la pandèmia a Catalunya és ja de 755.
En quant a les morts, en les darreres 24 hores han perdut la vida per la infecció 94 persones, la xifra més alta des que va arribar la pandèmia a Catalunya. Amb aquestes dades, el saldo de morts s'eleva a 339.
Quant a nous contagis, la xifra d'aquest dilluns és de 1.939, rècord absolut fins ara, superant de molt els 1.221 del dia anterior. Amb aquestes xifres, el total de positius acumulats és ara de 7.864. Del total d'afectats, 658 estan greus.
Ja hi ha 755 pacients recuperats de coronavirus a Catalunya
En les darreres 24 hores s'han produït 27 altes
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de març de 2020 a
les 21:08
Et pot interessar
-
Societat De fregar la medalla als Jocs Olímpics a la Patum: l'any inoblidable d'Ot Ferrer
-
Societat
Les tempestes amenacen la Patum de Berga
-
Societat
Nous busos directes entre Berga i Barcelona: tots els horaris i expedicions
-
Societat
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
-
Societat
Els opositors a la central de la Baells en reclamen al Parlament la suspensió cautelar
-
Societat
La Nou i Vilada voten dissabte si volen la central reversible de la Baells: «Acatarem el resultat que surti»
