L'Hospital Sant Bernabé de Berga restringeix a partir d’aquest dissabte l'horari de visites a les persones hospitalitzades, que només podran estar acompanyades entre les 12:30 i les 13:30 hores. L'acompanyament pot combinar-se entre dues persones diferents, però mai podran coincidir dins de l'habitació.
El canvi es deu a l'empitjorament de la situació de la Covid-19 a la comarca, que ha obligat a activar la fase 2,5 del protocol d'accessibilitat de l'Hospital. Es tracta d'una fase que redueix els horaris d'acompanyament, per evitar restringir del tot les visites. Des de l'Hospital es recorda l'obligatorietat que els acompanyants portin posada en tot moment una mascareta quirúrgica o FFP2. A consultes externes i urgències no es permet l'entrada d'acompanyants tret de casos excepcionals, així com tampoc a la planta Covid.
[plantillacoronavirus]
L’Hospital de Berga restringeix l’horari de visita a les persones hospitalitzades
El canvi es deu a l'empitjorament de la situació de la Covid-19 a la comarca, que ha obligat a activar la fase 2,5 del protocol d'accessibilitat
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de desembre de 2021 a les 15:23
Et pot interessar
-
Societat Més visites, menys espera i nous serveis: així ha canviat l'atenció en ginecologia a Berga
-
Societat Aquest és el poble del Berguedà escollit com un dels 20 millors del món per visitar durant el 2025
-
Societat Olvan s'ha proposat millorar la connexió de Cal Rosal amb la Via Verda del Llobregat
-
Societat El Berguedà disposa de quatre oficines empresarials de transició energètica acreditades
-
Societat Entra en funcionament la nova variant de Sagàs
-
Societat Berga impulsa una campanya per reivindicar la piscina com un espai de convivència