Aquest dissabte, 10 de setembre, en la vigília de la Diada Nacional de Catalunya, el festival de música en directe Olvan Viu tanca l'edició 2022 amb el plat fort del programa. La pista poliesportiva acollirà, a partir de les 8 del vespre, l'actuació dels Retrohits, amb un repertori de versions internacionals i catalanes vintage i clàssiques. Seguit del grup berguedà Trinxats, que amb l’acordió diatònic com a característica principal, versionen temes de música popular i catalana de tots els temps. I tancant amb el mític Miquel del Roig, que des de l’Ebre recorre els Països Catalans cada estiu amb la seva guitarra i la festa popular com a carta de presentació. Paral·lelament, hi haurà diferents foodtrucks que oferiran sopar pel públic.
L’edició 2022 del festival ha estat marcada per l'èxit d'assistència de públic, comptant amb més d'un miler de persones, que s’afegeix al gran nombre d’assistents al torneig de futbol sala i a la Festa Major on, només el divendres a la nit, ja es van sobrepassar el miler d'assistents. Olvan, doncs, s’ha omplert de música i festa durant tot l’estiu. L'Ajuntament i el motor de l’organització, l’associació Jovent x Olvan, fan una valoració global "molt positiva", un fet que representa "un impuls per seguir dinamitzant el poble i per començar a organitzar la pròxima edició".
L’Olvan Viu és un festival de música en directe que s’inicia a principis d’estiu i que finalitza al cap de setmana més proper a l'11 de setembre. Es tracta d’un conjunt d’actuacions de petit format i entrada gratuïta que es desplega per les diferents places i carrers del poble, acostant la cultura a tots els veïns i obrint la porta a què els visitants coneguin millor els racons del municipi. Enguany, l’Olvan Viu es va iniciar per Sant Joan amb les versions nostrades de Fil Ferro i l’han seguit 3 caps de setmana més amb propostes comarcals com la Laura Luceño, Trending Covers o Guillem Jodar i Matthew McDaid. Entremig hi ha hagut el torneig de futbol sala d’Olvan i la Festa Major.
L'Olvan Viu 2022 finalitza aquest dissabte amb Miquel del Roig, Trinxats i Retrohits
El festival de música en directe d'estiu tanca l'edició d'enguany amb un èxit d'assistència de públic
ARA A PORTADA
-
Com era la fàbrica Asland? El MNACTEC treu a la llum 70 fotografies inèdites del gegant del ciment Redacció
-
«Que la pesta porcina havia sortit del laboratori mai va tenir base científica» Arnau Urgell i Vidal
-
-
El PSC de Berga planteja tancar les entrades sud i centre quan hi hagi molt trànsit en sentit nord Lídia López
-
Les alcaldies del Berguedà reclamaran conjuntament mesures per millorar la seguretat de la C-16 Redacció
Publicat el
06 de setembre de 2022 a
les 14:00
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 6, 7 i 8 de febrer
-
Societat
«Dones Actives» impulsa cinc activitats per reforçar la cohesió social entre les veïnes de Berga
-
Societat
El PP porta al Parlament la retirada de les cargoleres de l'Institut Guillem de Berguedà
-
Societat
Gironella es bolca amb el Carnestoltes amb dues jornades frenètiques de celebració
-
Societat
Sis restaurants acolliran els sopars maridats de la Cuina de la Caça i la Tòfona del Berguedà
-
Societat
Els recursos turístics del Berguedà tornen a superar els 200.000 visitants
