La comarca del Berguedà ha estat una de les sis destinacions del «Buy Catalunya», el taller més important de l’Agència Catalana de Turisme. Aquest taller, que suposa d’una de les accions de comercialització més eficaç per les empreses, sent un canal de promoció i relacions comercials molt directes i personalitzats, ha acollit més de 20 tècnics, periodistes i operadors de diversos països europeus (Alemanya, Dinamarca, França, Itàlia, Regne Unit, Països Baixos i Bèlgica).
L’actuació coordinada a la comarca per l’Agència de Desenvolupament del Berguedà, es va portar a terme entre el 21 i el 29 de setembre i es va presentar a aquests promotors l’ecoitinerari de les 7 cares del Pedraforca, així com diversos recursos complementaris i empreses de la comarca.
Segons Lluís Vall, president de l’Agència, “El Berguedà pot complir molts dels requisits que alguns turistes busquen en matèria de natura, tranquil·litat, senderisme, esport i cultura”.
La iniciativa pretén difondre i posicionar el Berguedà com un territori de turisme sostenible únic a tot Europa. En aquest sentit, Vall considera que “és primordial tornar a la normalitat també en l’àmbit del turista internacional” i afegeix que “per això apostem per seguir fent difusió en els mercats internacionals per tornar a acollir el turisme estranger amb els braços oberts”.
Més de 20 periodistes i touroperadors europeus visiten el Berguedà aquest setembre
La iniciativa pretén difondre i posicionar el Berguedà com un territori de turisme sostenible únic a tot Europa
ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’octubre de 2021 a les 09:47
Et pot interessar
-
Societat Gironella obre el període d'inscripció al Mercat de Nadal
-
Societat L'Ajuntament de Berga aprova una moció de condemna del genocidi palestí
-
Societat Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 10, 11 i 12 d'octubre
-
Societat El Consell Comarcal demana la implantació de les línies de bus Exprés.cat al Berguedà
-
Societat Bagà treu a exposició pública el projecte inicial de rehabilitació de l'antic asil
-
Societat Ginkgo es marca l'objectiu de superar els 50.000 euros recaptats per la recerca del càncer