Un cop els efectius del Grup d'Actuacions Especials (GRAE) i del Grup d'Emergències Mèdiques (GEM) han accedit a la zona on es trobava amb un helicòpter l'han rescatat amb una grua. Amb tot, l'home ha mort mentre el traslladaven a un centre hospitalari a causa de la gravetat de les ferides. Fins al lloc també s'hi ha desplaçat un helicòpter i una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques.
Una altra intervenció al Pedraforca
Bombers de la Generalitat han rebut l'avís d'un altre accident de muntanya al Pedraforca. Un excursionista ha patit un traumatisme cranial en caure-li una pedra al cap. Un altre helicòpter dels Bombers s'ha desplaçat fins al lloc del sinistre amb membres del Grup d'Actuacions Especials (GRAE), que ha rescatat el muntanyenc. L'home, de 27 anys i veí de Vallirana (Baix Llobregat) estava entre els municipis de Gósol i Saldes, en un lloc de difícil accés.
Rescat a Montserrat
Rescat a Montserrat
A la muntanya de Montserrat, una escaladora ha resultat ferida greu en estimbar-se a l'inici de la via ferrada de les Dames, dins del terme municipal de Collbató (Baix Llobregat). La víctima, de 27 anys i veïna de Sabadell (Vallès Occidental), ha patit un fort cop al cap, l'esquena i les costelles i ha estat evacuada en estat greu a l'Hospital Bellvitge de l'Hospitalet de Llobregat. En el rescat hi han treballat efectius del GRAE amb un helicòpter i tres dotacions terrestres dels Bombers. Fins al lloc també s'hi ha desplaçat una ambulància i un helicòpter del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).