L’Ajuntament de Puig-reig i la Unió de Botiguers i Comerciants de Puig-reig obren el període d’inscripcions de la Fira de Sant Martí d’enguany. El consistori i l’associació fan una crida a firaires, productors i artesans a participar en la pròxima edició de la fira del comerç i productors que se celebrarà el dissabte 13 i diumenge 14 de novembre.
L’organització proposa, enguany, canvis a la Fira, i aposta per productors locals i els valors de qualitat, autenticitat i singularitat que aporten. Els interessats a participar-hi han de tramitar una inscripció. Les places són limitades i el termini per haver enviat la instància amb el full d’inscripció i el pagament de la fiança finalitzarà el dia 29 d’octubre de 2021.
La Fira es desenvoluparà als carrers Major i Llobregat, es tancarà la carretera i es crearà un recinte firal on es faran diversos actes i espectacles per fer-la més atractiva a tots els públics i motivar la participació dels visitants: sardanes, desfilada de comerços, espectacles infantils, trobada i ballada de gegants, vermut musical, i parades de comerços i entitats al carrer.
Obertes les inscripcions per participar en la Fira de Sant Martí de Puig-reig
La pròxima edició de la fira del comerç i productors se celebrarà el dissabte 13 i diumenge 14 de novembre

- Fira de Sant Martí a Puig-reig, en una altra edició -
- Pilar Màrquez Ambròs
ARA A PORTADA
Publicat el 14 d’octubre de 2021 a les 18:14
Et pot interessar
-
Societat Olvan i Cal Rosal es llencen de cap a l'estiu amb activitats fins entrat l'agost
-
Societat Cal Guitart abandona el carrer Major i enceta una nova etapa al Vall
-
Societat El Tossalet acomiada set treballadors que demanen la readmissió fent una crida al boicot
-
Societat El 40% dels turistes que visiten el Berguedà arriben durant l'estiu
-
Societat «Hi havia força gent que no sabia on coi anava»
-
Societat «Ara estic bé, però crec que em posaré nerviosa quan pugi les escales»