Protecció Civil ha activat l'alerta del Pla Procicat per les fortes ventades previstes pel Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) a les cotes elevades del Pirineu aquest diumenge a la nit i demà, dilluns.
Es registraran cops de vent forts o molt forts a les cotes més altes, especialment cap al sector del Pirineu occidental. L'avís s'estén a tota la serralada i adverteix que els cops de vent a partir del migdia poden arribar a superar els 125 quilòmetres per hora.
De fet, no es descarta algun cop màxim a les cotes més altes que pot arribar caps als 140 o 150 quilòmetres per hora. Aquesta situació es mantindrà fins dimarts al matí però cap al migdia anirà de baixa.
Protecció Civil activa l'alerta per ventades
Els cops de vent poden superar els 125 quilòmetres per hora
ARA A PORTADA
-
-
-
Així és la Canal Roja, la ruta d'accés al Pedraforca on ha mort un excursionista Natàlia Pinyol | Marc Orts i Cussó
-
Com era la fàbrica Asland? El MNACTEC treu a la llum 70 fotografies inèdites del gegant del ciment Redacció
-
En què han de gastar els catalans? La despesa es dispara en habitatge, mentre s'estanca en oci, educació o roba David Cobo
Publicat el
05 de març de 2017 a
les 21:50
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 6, 7 i 8 de febrer
-
Societat
Les alcaldies del Berguedà reclamaran conjuntament mesures per millorar la seguretat de la C-16
-
Societat
«Dones Actives» impulsa cinc activitats per reforçar la cohesió social entre les veïnes de Berga
-
Societat
El PP porta al Parlament la retirada de les cargoleres de l'Institut Guillem de Berguedà
-
Societat
Gironella es bolca amb el Carnestoltes amb dues jornades frenètiques de celebració
-
Societat
Sis restaurants acolliran els sopars maridats de la Cuina de la Caça i la Tòfona del Berguedà
