Protecció Civil ha activat l'alerta del Pla Procicat per les fortes ventades previstes pel Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) a les cotes elevades del Pirineu aquest diumenge a la nit i demà, dilluns.
Es registraran cops de vent forts o molt forts a les cotes més altes, especialment cap al sector del Pirineu occidental. L'avís s'estén a tota la serralada i adverteix que els cops de vent a partir del migdia poden arribar a superar els 125 quilòmetres per hora.
De fet, no es descarta algun cop màxim a les cotes més altes que pot arribar caps als 140 o 150 quilòmetres per hora. Aquesta situació es mantindrà fins dimarts al matí però cap al migdia anirà de baixa.
Protecció Civil activa l'alerta per ventades
Societat
Els cops de vent poden superar els 125 quilòmetres per hora
ARA A PORTADA
-
-
Energia Primera actuació clau sobre el terreny de la futura central de la Baells Arnau Urgell i Vidal
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
Publicat el
05 de març de 2017 a
les 21:50
Et pot interessar
-
Societat
L'Hospital de Berga llança un projecte per a la rehabilitació a casa amb vídeos i exercicis guiats
-
Societat
L’Hospital de Berga tindrà l'única ressonància magnètica pública de la comarca
-
Societat De fregar la medalla als Jocs Olímpics a la Patum: l'any inoblidable d'Ot Ferrer
-
Societat
Les tempestes amenacen la Patum de Berga
-
Societat
Nous busos directes entre Berga i Barcelona: tots els horaris i expedicions
-
Societat
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
