Des d'aquest dilluns, el transport entre el Berguedà i Barcelona es veurà més reforçat. Així ho ha informat el Departament de Territori i Sostenibilitat, que ha anunciat que, a partir d'ara, hi haurà una expedició més d'anada i de tornada de dilluns a divendres feiners. A més, a partir del mes de setembre se n'afegiran dues més.
La nova expedició sortirà de Berga a les 13.15 hores i tornarà de Barcelona a les 17.15 hores, de dilluns a divendres. Aquests busos faran parada a Navàs i Sallent (el Bages), de manera que també s'aconsegueix millorar en velocitat comercial.
A partir de l'1 de setembre, per altra banda, hi haurà dos nous viatges d'anada i de tornada, que faran el mateix recorregut. De Berga sortiran nous busos a les 10.15 hores i a les 16.30 hores, i les tornades de Barcelona seran a les 12.30 hores i a les 20.00 hores. Aquest increment del servei, ha informat el Departament, és una demanda del Consell Comarcal del Berguedà.
Territori i Sostenibilitat millora el servei de bus entre Berga i Barcelona amb dos nous viatges
A partir de l'1 de setembre s'incorporaran dues expedicions més, a instàncies del Consell Comarcal del Berguedà
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juny de 2017 a les 14:17
Actualitzat el 26 de juny de 2017 a les 14:24
Et pot interessar
-
Societat
Els grups ecologistes participaran en la campanya informativa de la consulta per la central reversible
-
Societat
Montclar s'omple d'esperit nadalenc amb la primera edició de Montnadal
-
Societat
Cinc clubs esportius de Berga tornen a sumar esforços per la celebració de la Quina Berguedana
-
Societat
El peatge del Túnel del Cadí s'encarirà un 2,82% el 2026
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 13 i 14 de desembre
-
Societat
La Nou i Vilada posen data a la consulta sobre la central reversible de la Baells
