Des d'aquest dilluns, el transport entre el Berguedà i Barcelona es veurà més reforçat. Així ho ha informat el Departament de Territori i Sostenibilitat, que ha anunciat que, a partir d'ara, hi haurà una expedició més d'anada i de tornada de dilluns a divendres feiners. A més, a partir del mes de setembre se n'afegiran dues més.
La nova expedició sortirà de Berga a les 13.15 hores i tornarà de Barcelona a les 17.15 hores, de dilluns a divendres. Aquests busos faran parada a Navàs i Sallent (el Bages), de manera que també s'aconsegueix millorar en velocitat comercial.
A partir de l'1 de setembre, per altra banda, hi haurà dos nous viatges d'anada i de tornada, que faran el mateix recorregut. De Berga sortiran nous busos a les 10.15 hores i a les 16.30 hores, i les tornades de Barcelona seran a les 12.30 hores i a les 20.00 hores. Aquest increment del servei, ha informat el Departament, és una demanda del Consell Comarcal del Berguedà.
Territori i Sostenibilitat millora el servei de bus entre Berga i Barcelona amb dos nous viatges
A partir de l'1 de setembre s'incorporaran dues expedicions més, a instàncies del Consell Comarcal del Berguedà
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juny de 2017 a les 14:17
Actualitzat el 26 de juny de 2017 a les 14:24
Et pot interessar
-
Societat
Cavalcada de Reis 2026: horaris i recorreguts de la visita de Ses Majestats pel Berguedà
-
Societat
El 2025 al Berguedà, en 12 titulars
-
Societat
Els Pedregals veuen la llum al final del túnel: ajuntament i empresa arriben a una entesa
-
Societat
L'ACM aportarà 14.000 euros pel finançament del Moixeró Lab de Saldes
-
Societat
Gironella culmina la transformació del carrer del Riu i ja pensa en les pròximes fases
-
Societat
El Berguedà celebra la salut: la comarca no ha venut cap premi gros de la loteria de Nadal
