Esta es mi nueva cara tras pasarme la madrugada entre el hospital y la comisaría. Esta noche pasada me quisieron robar el móvil. Al negarme, pasaron a la acción. Un individuo me ha atacado mientras un grupo de hombres le custodiaba. Ha pasado en el Raval, en Barcelona. pic.twitter.com/wcrX5MA9Ca
— Robert Calvo (@robert_calvo) January 16, 2020
"Aquesta és la meva nova cara després de passar-me la matinada entre l'hospital i la comissaria. Aquesta nit passada [dijous] em van voler robar el mòbil. En negar-me, van passar a l'acció. Un individu m'ha atacat mentre un grup d'homes el custodiava. Ha passat al Raval, a Barcelona", va expressar en una piulada a Twitter on mostrava les ferides que el lladre li havia deixat al rostre.
Robert Calvo va haver de ser atès per les ferides en un centre mèdic de la capital. També va presentar denúncia davant dels Mossos d'Esquadra.