La companyia telefònica Vodafone ha deixat sense Internet i línia de telèfon milers de ciutadans aquest dijous i divendres a Berga.
La incidència va començar dijous a la tarda passades les 16.00 hores, i el servei no s'ha pogut restablir fins aquest divendres a mig matí. Segons comentava la companyia en un missatge gravat per telèfon, els tècnics hi estaven treballant i l'avaria s'havia de solucionar amb unes quatre hores, un temps que finalment han superat amb escreix.
Per aquest motiu, les xarxes socials s'han encès contra Vodafone per demanar explicacions i el restabliment de la línia. A molts d'aquests missatges, el compte de Twitter de la companyia ha respòs demanant disculpes.
Una incidència a Vodafone deixa Berga sense Internet durant més de 17 hores
La companyia demana disculpes per la incidència a través de les xarxes socials
ARA A PORTADA
-
-
-
Així és la Canal Roja, la ruta d'accés al Pedraforca on ha mort un excursionista Natàlia Pinyol | Marc Orts i Cussó
-
Com era la fàbrica Asland? El MNACTEC treu a la llum 70 fotografies inèdites del gegant del ciment Redacció
-
En què han de gastar els catalans? La despesa es dispara en habitatge, mentre s'estanca en oci, educació o roba David Cobo
Publicat el
17 d’octubre de 2014 a
les 20:06
Actualitzat el
18 d’octubre de 2014 a les
18:19
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 6, 7 i 8 de febrer
-
Societat
Les alcaldies del Berguedà reclamaran conjuntament mesures per millorar la seguretat de la C-16
-
Societat
«Dones Actives» impulsa cinc activitats per reforçar la cohesió social entre les veïnes de Berga
-
Societat
El PP porta al Parlament la retirada de les cargoleres de l'Institut Guillem de Berguedà
-
Societat
Gironella es bolca amb el Carnestoltes amb dues jornades frenètiques de celebració
-
Societat
Sis restaurants acolliran els sopars maridats de la Cuina de la Caça i la Tòfona del Berguedà
